Geen bevruchting of celdeling bij ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaila, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Jeetje Madeline wat een pech! Is het voor jullie ver rijden? Pppff

2. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    @ Nuage het is bijna 200 km rijden ;) (enkele reis)

@ Spookje spannend voor je! Fijn dat er weer wat gaat gebeuren. Wat is triptofem net zoiets als decapetyl?
    Vervelend zulke praatjes in de buurt. Sommige mensen kunnen zo dom/onhandig zijn. :(
    Vanmorgen was mn moeder mee naar het zkh ze vertelde dat zelfs zij al meerdere keren de vraag had gekregen of ik nog niet zwanger was.

De punctie gaat toch woensdag plaatsvinden. De grotere follikels groeien te hard om tot donderdag af te wachten. De verwachting is dat ik min 8 max 11 eicellen heb. Er zitten nog heel wat follikels maar die groeien te traag die zullen geen rijpe eicel bevatten.

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nou dan heb ik respect voor je zeg, voor ons is het ook zoiets en ik vind het echt niet te doen. We zijn gewoon 5 uur aan het rijden op een dag even heen en weer. Dus respect!

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Kon je de fm's niet in een plaatselijk ziekenhuis laten doen? Ik ken iemand waarbij dit wel kon maar dat was wel een IUI behandeling.

5. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Vrijdag was in het UMC maar nav die uitslag wilde ze me in Gent zien. Dus gisteren en vandaag naar Gent, woensdag weer en als alles goed gaat volgende week maandag voor de laatste keer!
    Het UMC wilde trouwens eerst niet meewerken. Weet niet hoe dat met andere ziekenhuizen in NL is.
    Afgelopen zomer gingen ml en ik naar Parijs we zagen toen vanaf de snelweg het UZGent. Ik zei toen nog tegen ml dat er veel stellen uit NL daarnaar toe gingen. Ik heb daar heel hard bij geroepen dat ik dat echt niet ging doen. Als ik toen had geweten wat ik nu wist ;)

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wij reden er ook langs onderweg naar euro Disney. Toen hadden we de afspraak al staan maar was ik zwanger dus riepen we hopelijk hoeven we er niet heen. Helaas wel dus. Nou ja hopelijk voor een goed doel!

7. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Madeline, wat gaat het snel ineens! Ik moet toch actiever bij blijven hier ;) Jammer dat de groei van de snelle eitjes niet meer helemaal tegen te houden is. Maar 8 tot 11 eicellen klinkt echt goed hoor! Zeker als alle kleintjes of overrijpe er al afgehaald zijn.
    Gaan ze bij jullie trouwens 100% of 50% AOA toepassen?
    Ik wens je in ieder geval HEEEEEEEEL veel succes morgen! En ik ga echt keihard voor je duimen dat er superembryo's gaan ontstaan! Dat moet gewoon!!

Spookje, wat fijn ook nog van jou te horen. Ik was zo benieuwd hoe het jou nu vergaat. Zo te lezen dus nog een poging? Die doe je gewoon weer in Nederland, toch?
    Ik ken Triptofem ook niet, maar ik neem aan dat het je cyclus ook plat legt?
    Oh en je negatieve gedachten... super herkenbaar hoor. Het gaat hier ook echt per dag op en neer. Ik zou ook weer helemaal depri zijn na zo'n opmerking. Het komt toch binnen, al is het misschien goed bedoeld.
    Heel veel sterkte met alles de komende tijd!!

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    goedendag meiden,
    toevallig heb ik afgelopen week jullie topic gelezen, dit had ik misschien beter niet kunnen doen, of het was gewoon een voorbode....

ons verhaal:
    wij 2 vrouwen, ik 28 vrouwlief 27.
    we zijn sinds 1,5jaar bezig zwanger te worden inmiddels 1 mk gehad doordat het niet goed was gegaan met de deling.
    domme pech dachten we toen nog...
    na nog paar keer iui toch over gegaan op icsi. afgelopen donderdag de punctie gehad, 17 follikels, 13 eitjes, 8 rijp voor icsi, 7 bevrucht. yes dachten we nog, tot we maandag t telefoontje kregen, allemaal gestopt met delen de zaterdag al! dikke tranen natuurlijk want hoe kan dit???

ik heb jullie verhalen wel gelezen maar niet allemaal onthouden... sorry alvast. maar hebben jullie misschien idee hoe dit komt? vrijdag belt de arts dan hebben ze donderdag overleg gehad hoe en wat, kunnen niet wachten op dat telefoonje

9. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Thnx Kaila, er wordt 100% aoa toegepast.

Hoi Denanja wat rot dat bij jullie de icsi is mislukt. Bij ons is het mislukt omdat de zaadcel niet in staat is om de eicel te activeren om te gaan delen. Aoa helpt dit proces ingang te zetten.

10. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Hihi, kon je niet slapen, Madeline? (tijd van je berichtje...) ;)
    Hoe is het gegaan? Viel de pijn mee? En het allerspannendste misschien: hoeveel eitjes hebben ze gevonden? Wanneer hoor je meer?
    Ik leef erg met je mee! Beterschap en rust in ieder geval lekker uit!

11. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Ik heb prima geslapen, we moesten alleen erg vroeg weg dus niet zo lang geslapen.. ben nu onderweg naar huis. Het is prima verlopen, ze hebben 15 eicellen gevonden. Er zullen er nog wel wat afvallen omdat ze niet rijp zijn. Morgen hoor ik hoeveel er over zijn:)

12. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Fijn!!! Hoor je dan ook meteen of het gelukt is ze te bevruchten?

Wij nemen elke keer een hotel in Gent als we zo vroeg daar moeten zijn. Dan hoeven we 's ochtends niet zo belachelijk vroeg op en geen stress voor het geval er file is.

Hoe was de pijnbestrijding tijdens de punctie trouwens? Daar ben ik dan eigenlijk ook wel weer benieuwd naar, aangezien mijn vorige punctie niet zo fijn was...

13. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Ja en ook wanneer de terugplaatsing is.
    De pijnbestrijding was 10x beter dan in NL. Mijn eerste punctie onder plaatselijke verdoving was echt een hel. 2e punctie was onder sedatie maar gelijk toen ik bij kwam had ik heel veel pijn en ben echt ziek geweest van de sedatie. Nu heb ik weer plaatselijke verdoving gehad, ik voelde wel dat de gun bezig was maar heb echt geen pijn gehad. Voordat ik naar huis ging heb ik nog wel een diclofenac infuus gehad omdat ik iets pijn kreeg en nog een lange rit moest maken. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. ;)

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Madeline. Bedankt voor je antwoorsd. Wij maken gebruik van donorzaad dus dan zal de kliniek een andere donor zoeken als t aan t zaadje ligt.
    Duimrn voor jullie dat er veel bevruchtingen zijn!!!

15. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    15 eicellen, 12 rijp, 8 bevrucht! :)

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Woehoe!!

17. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Jaaaaaaaaaa!!!!! :D:D:D

18. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Hihi ik ben wel blij maar durf nog niet te juichen hoor ;)

19. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Snap ik helemaal, maar dit is wel al een belangrijke stap verder! :)
    Ik ben nu plaatsvervangend blij voor je, maar ik zou ik denk ik jouw geval ook nog steeds terughoudend zijn hoor.
    Hoor je zondag of maandag meer of ze goed zijn doorgedeeld en of er een tp is?

20. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Ze hebben geen reden om aan te nemen dat het mis gaat zeiden ze dus staat er voor maandag een terugplaatsing gepland. Hoor dan ook pas meer.

Deel Deze Pagina