1 embryo is terug geplaatst, 2 worden nog beoordeeld of ze geschikt zijn om in te vriezen(1 kleine kans, 1redelijke kans) De rest is afgevallen.. beetje gemengde gevoelens nu..
He dat is inderdaad een beetje zuur om te horen, maar als die embryo in je buik nou gewoon een mooie plakker blijkt te zijn dan hebben we een feestje!
Kwam even kijken hoe het was gegaan vandaag. Ik begrijp je gemengde gevoelens, maar wat Nuage zegt: als het een plakker is, is er reden voor een feestje. Op naar 26 juni, ik duim voor jullie!
Pfoe wat spannend Madeline. Ik snap je gemengde gevoel wel. Dat er zo veel afvalt is natuurlijk jammer. Wanneer hoor je of het nog gelukt is om de 2 embryo's in te vriezen? Ik ga heel hard voor je duimen dat die inderdaad allemaal niet nodig zijn, en dat het gewoon gelukt is straks! Nog 10 dagen! Hoe voel je je? Hier nog 5 dagen voor de uitslag van de MOAT... begin dat nu ook wel heel spannend te vinden.
Kijk mn profielfoto, dat ziet er uit als een mooie plakker toch? Er is 1 embryo ingevroren! Kaila spannend maar wel fijn dat het nu snel is. Kun je daarna eindelijk weer verder! Spookje jij gaat morgen starten! Ik duim ook voor jullie
Haha, duidelijk een plakker! Maar ziet er wel goed uit. En ook leuk dat je daar een foto van hebt! Sprookje, veel succes morgen inderdaad, met weer een nieuwe start.
Kaila ik ben benieuwd wat jullie vandaag te horen krijgen! Spookje hoe is het met jou? Niet te veel last van de hormonen?
Nou... we hebben de uitslag. Gemengd gevoel, maar overwegend tevreden. Wij blijken ook in 'groep 2' te vallen. De zaadjes zijn in staat om een eicel te bevruchten, maar niet alle eitjes. Dus de oorzaak ligt ook voor een deel bij mij. Waar en wat precies, dat weten ze niet. Wél is het ook voor ons nuttig om toch AOA 100% toe te passen, aangezien er wel iets van verbetering in zat. Er is bij ons niet over kansen of hoopvol gepraat, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar (stom, stom!) ook niet specifiek naar gevraagd heb. Vanwege de zomerstop kunnen we niet meteen door, maar staan nu gepland op 3 augustus om terug te komen voor een uitgangsecho en dan ook direct die dag te starten met spuiten als alles okee is. Ik moet dus nu mijn menstruatie afwachten en dan beginnen met de pil. Ook ik ga over op menopur, 112,5 eh. Niet zo heel veel, vond ik zelf. Volgens de tabel zou ik met mijn AMH 187,5 moeten krijgen. Vanwege mijn vorige ICSI kiezen ze voor een veel lagere dosis. We zullen het zien... Verder is mijn bloed geprikt voor mijn schildklierwaarden. Ik word volgende week gebeld of dat ook goed is. Aan de ene kant had ik gehoopt eerder te kunnen starten (nu wéér 5 weken wachten...), maar aan de andere kant is het ook wel weer fijn dat ik nu eerst nog op vakantie kan en echt het nog even van me af kan zetten, voor we dan weer gaan knallen. Er staat tenminste een datum nu. Madeline, hoe gaat het wachten je af? Heb je al stiekem getest? Of kwaaltjes? Ik ben benieuwd! Spookje, hoe gaat het bij jou? Jij was ook weer aan het spuiten toch? Hoe staan je eitjes erbij?
Pfoe heftig. Hoe dit dat met die groepen dan? Waarom moet het probleem ook bij jou liggen als maar een bepaald percentage zaadcellen bevrucht?
Lees dit artikel maar eens: http://www.freya.nl/web_studies/DVOJuni2014-BH.pdf?smnr=43 Daar staat in: 1) MOAT1 groep: zaadcellen niet in staat om eicellen te activeren 2) MOAT2 groep: slechts een deel van de zaadcellen in staat om eicellen te activeren 3) MOAT3 groep: zaadcellen zijn in staat om alvast muizeneicellen te activeren Bij ons werd tijdens de eerste ICSI geen enkele eicel bevrucht, dus zonder hulp is het bij ons tot nu toe helemaal niet gelukt een bevruchting tot stand te laten komen. Bij het testen op muizeneicellen lukte het dus om met het zaad van mijn vriend een deel van de cellen te bevruchten, wat betekent dat zijn zaad dus wél in staat is om het voor elkaar te krijgen, alleen blijkbaar tot nu toe niet op mijn cellen. Daardoor wordt aangenomen dat een deel van dat defect dus ook bij mij moet zitten.
Madeline, is het nog een beetje vol te houden deze spannende dagen? Hoe voel je je? Vrijdag mag je testen toch? Ik duim voor jullie! Kaila, fijn dat er iig wat meer duidelijkheid is en dat er nu een datum staat. Kan me voorstellen dat je het liefst meteen door wilt, maar het is na dat (spannende) wachten ook wel prettig om even wat afstand te kunnen nemen. En dan kunnen jullie fijn samen vakantie vieren en uitgerust aan de nieuwe icsi beginnen. Ik ben vorige week weer begonnen met het spuiten van Triptofem. (is idd hetzelfde als Decapeptyl) Vanavond gaat de 7de spuit erin, vrijdag heb ik de uitgangsecho en dan hoop ik met stimuleren te kunnen beginnen. Heb tot nu toe (afkloppen) weinig last van de hormonen. Hoop dat het zo blijft. Wel gek hoe verschillend je lijf per ronde reageert op al die troep.
He bah kaila weer wachten, balen Wel lekker dat je nog even op vakantie kan, ook wel fijn voordat je het traject in gaat. Spookje fijn dat je weinig klachten hebt, succes vrijdag! Hier gaat het wisselend, ene dag voel ik mij super heel positief. De andere dag ben ik heel down en heb ik huilbuien. Afgelopen week heb ik best veel buikkramp gehad, dat is nu zo goed als over maar sinds gisteravond wel bloedverlies. Oud bloed.. hopelijk innestelingsbloed. Ik wil morgen een testje wagen. Advies was aankomende zondag een urine test dus ik weet niet of het wel verstandig is.. vrijdag heb ik in iedergeval een bloedtest.
Die wachtweken zijn ellendig.... Heb dat maar één keer meegemaakt, maar je schiet echt alle kanten op. Ik duim dat het innestelingsbloed is. Gebruik je ook Utrogestan of dat niet? Krijg je de uitslag van de bloedtest dan pas maandag als het advies is om zondag een urinetest te doen? Nog even volhouden en dan hoop ik op een positieve test voor jullie!
volgens mij krijg ik vrijdag gewoon de uitslag maar is een urine test pas vanaf zondag betrouwbaar. Vanmorgen toch getest.. Helemaal wit natuurlijk. Ik gebruik idd utrogestan, de vorige x werd ik ondanks de utrogestan wel gewoon ongesteld. Ik had toen 2-3 dagen roze/rood bloed verlies voor ik ongesteld werd.
Het is nog vroeg. Vrijdag de bloedtest en ik duim voor een positieve uitslag! Sterkte met wachten. Knuffel
Ik heb er weinig vertrouwen meer in. Ik ga steeds meer bloed verliezen, het in inmiddels helder rood, ook erg last van buikkramp