Nog steeds een kinderwens?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leesteken, 24 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Onze jongste spruit is pas 2 maanden. Wij hebben altijd gezegd dat dit de laatste was. Lichamelijk was deze zwangerschap vanaf een week of 30 ook echt niet prettig meer. Tijdens de keizersnede bleek ik veel littekenweefsel te hebben van de vorige keer. Er was bijna geen doorkomen aan. Mijn baarmoeder daarentegen bleek heel dun te zijn. Het is mij toen ook sterk afgeraden om nog eens zwanger te raken. Geen probleem, dit was toch de laatste.

Maar na een paar weken begon het alweer te kriebelen. Ons middelste zoon was een huilbaby. Maar dit keer is de new Born tijd echt genieten! Ik heb het besproken met m’n man in de hoop dat hij het uit mijn hoofd zou praten. Dat was een verkeerde keuze. Hij staat zeker open voor nog meer kinderen..

Toen kwam de nacontrole… nogmaals werd mij afgeraden om nog eens zwanger te raken. Maar als het nog eens zou gebeuren dan waren er wel mogelijkheden.. je begrijpt, mijn hart hoort alleen het laatste gedeelte.

Ik heb gezegd tegen m’n man dat we het onderwerp laten voor wat het is en over 2 jaar nog eens checken hoe we er beide instaan. Maar ik kan alleen maar denken aan mijn blijkbaar nog aanwezige kinderwens :cry: of zouden het de hormonen zijn?

Ik weet ook niet wat ik met dit topic wil. Wellicht dat iemand dit zelf ook heeft ervaren?

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heel eerlijk, hier kriebelt t ook, ook omdat onze zoon dus een heerlijke relaxte baby is.
    Alleen hier ook echt afgeraden nog eens zwanger te raken, hoop alleen maar dat die kriebels ooit weggaan:rolleyes:
    Ik blijf tegen mezelf zeggen; nee het is goed zo, het was kantje boord voor jou en je zoon, dit wil je nooit meer mee maken, tot nu toe helpt dat wel:oops:
    En t helpt ook dat mijn vriend dus resoluut nee blijft roepen :roflmao:
    Deed ie na de geboorte van J ook, maar toen was t een nee nu nog niet, nu is 't echt een nee gebeurt niet!
    Dus in dat opzicht kan ik je niet helpen:(
    Maar begrijp t wel! Laten we hopen (in mijn geval) dat t de hormonen zijn:$

Leesteken vindt dit leuk.
  3. Romy1234

Romy1234 Actief lid

16 sep 2017
    486
    339
    63
    Vrouw
    Ik had dat ook elke keer. Dit was ook duidelijk de laatste ivm mijn pmdd. Maar t kriebelde enorm. De jongste is nu 2 en sinds een paar maanden heeft de kriebel plaatsgemaakt voor een compleet gevoel. Moet er niet eens meer aan denken om zwanger te zijn.

roever en Leesteken vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina