Geen beweging meer....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Suusje03, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Goeiemorgen Mirjam of Japke,

Ik ben vorige week woensdag met de fiets door een hele diepe kuil in de weg gefietst(ze zijn daar aan het werk en hebben de straat nog niet gerepareerd) en dat deed behoorlijk pijn. Nu heb ik al die tijd geen beweging gevoeld terwijl ik voor die kuil volop beweging in m'n buik had. (ik zag het zelfs al van buitenaf bewegen!) Ik lig meerdere keren per dag rustig op bed met m'n benen opgetrokken en m'n handen op m'n buik in de hoop een teken van leven op te vangen maar ik krijg geen reactie....
    Voor de rest geen pijn ofzo, behalve de rek en trek pijn van de banden. Is er nu iets ernstigs aan de hand of is het normaal dat je de kleine soms een tijdje niet voelt? Ik hoop dat je me snel antwoord kan geven. Alvast bedankt!

Groetjes Suus

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Suus,

wat naar voor je. Op zich hoef je de baby niet elke dag te voelen voor de 28e week. Maar als je je zorgen maakt na zo'n val, wat ik me goed kan voorstellen, dan zou ik even je eigen verloskundige bellen, en vragen of je even langs kan komen op het spreekuur om naar het hartje te luisteren. Meestal laten ze je dan even tussendoor komen.
    Ik denk dat er niets ernstigs aan de hand is, de baby ligt goed beschermd in jouw buik en in het vruchtwater. Maar zorgen maken hoeft niet, dus bel en vraag of je even langs mag komen, dan ben je weer gerust.

Mirjam

Deel Deze Pagina