Hey meiden Ik was vorig weekend flink van de trap gevallen! Het was rond uurtje of 4 snachts en moest zoals elke avond nodig naar de wc. Ik loop mijn kamer uit en gleed bij de aller eerste tree al uit zo naar beneden Hoe snel het ook ging dacht ik toch eraan om niet op mijn buik terrecht te komen en gelukkig gebeurde dat ook niet. Ik heb denk ik wel 10x een tree in mn kont gevoeld en die is nu redelijk gekneusd heb ik het idee. Ook heb ik mijn linker teen zwaar gekneusd en rechter teen is blauw. Maar belangrijkste is natuurlijk de klein! Is het wel goed met mijn jonge man?!?!? Ik voel hem wel gewoon nog elke dag schoppen en bewegen dus daar ben ik al blij mee. Ik heb morgen gesprek bij vk en wil het er dan zeker even over hebben. Moet ik me zorgen maken over de kleine of zit het wel goed met hem aangezien ik op mn kont gevallen ben? Groetjes!
Ik denk dat het wel goed zit met de kleine, ze kunnen best een stootje hebben, ze zitten zegge maar in een grote zak met water, maar ook omdat je de kleine ook nog steeds voelt bewegen maar als je je al heel erg zorgen maakt, dan kan je ook nu met de verloskundige bellen. Het is niet nodig om je onnodig zorgen te maken hoor
Zolang ie nog actief is valt het wel mee! Ik heb hier pas gelezen dat iemand na een val de vk had gebeld...en die had gezegd zolang je geen buikpijn hebt en geen bloed verliest en je je baby nog goed voelt dat het in orde is.
Welcome to the club! Afgelopen vrijdag ook gevallen. Ik gleed op mijn kont naar benden Enorme schrik ! Gelukkig niet op mijn buik terecht gekomen. Meteen de VK gebeld. Die zei dat de kleine zit heel goed ingepakt. Het is precies als @Sarah84 schrijft: zolang je geen buikpijn bloedverlies of krampen heeft en voel de baby bewegen betekent dat alles goed is Gisteren was is bij de VK en alles is in orde Ik heb alleen last van mijn kont en enorme blauwe plekken op mijn billen.
Jeetje meiden dat lijkt me pijnlijk! Gelukkig mag je morgen naar de vk kan zij je even geruststellen. Gelukkig viel je op je bips en niet op je buik. Sterkte met je zere kont
ik bn met 10 weken super hard van de fiets gevallen en recht op me buik. maakte me ook druk maar alles bleek goed. vruchtwater is een goede schokdemper en er gebeurt niet zomaar iets. ik kreeg wel emteen een controle extra gewoon voor de zekerheid maar ze zeiden al dat ze pas vanaf een week of 30 voor de zekerheid altijd een ctg doen omdat dan de ruimte wat krapper is maar toch de kans dt er wat gebeurd is klein