Jullie hebben me geweldig geholpen met ideeën voor de kleine. Nu zoek ik ook nog een leuk cadeautje voor mijn vriendin zelf. Waar was jij heel erg blij mee na de bevalling?
Wij hebben een lunchbon gehad van mijn schoonvader met een kaartje erbij dat hij dan op zijn kleinzoon past. Nog niet gebruikt. Maar wel erg leuk. Verder heb ik vooral van de cadeautjes voor de kleine genoten.
dagje sauna samen met papa en opa/oma pasten op. heerlijk om dat een maand na de bevalling te doen. hoop dat ik het nu weer krijg.....
Oooh dat zou ik vreselijk vinden, een uitstapje zonder baby de eerste tijd. Watje haha Ik vind de sieraden van mamakado.nl erg mooi.
De leukste cadeautjes waren eigenlijk de wat luxere geschenken waar mensen geld bij elkaar hadden gelegd. Zoals een heel mooi servies/besteksetje van royal VKB (puzzel), een mooie lappenpop, een doomo zitkussen. Ook was er een Djeco puzzel me vilten onderkant en grote dieren, die ze vanaf dag 1 al leuk vond (stopte altijd een paar dieren in mijn tas als we ergens heen gingen) en nu nog steeds met 15 maanden. Mooie prentenboeken vond ik ook geweldig (mama kwijt! ik ben Blop, In mijn Tuin) Een mobile of muziekdoosje is ook altijd leuk. Of een mooi dekentje of wikkeldekentje. Nou, ik kan wel doorgaan...
Met een cadeautje om iets zonder m'n dochter te doen, zou je me nu nog steeds niet blij maken Na de bevalling had ik zoiets echt niet gewaardeerd... Ik vond iets van badspulletjes leuk, kreeg een verwenset van Weleda en dat vond ik heerlijk!
Hier heb ik 1 of 2 keer iets voor mezelf gekregen.. dat was al geweldig was beide keren douchegell geloof ik.. vond t al super leuk dat er iemand aan dacht! Misschien een zelfgemaakte taart/cake ofzo?
Idem hier. Ik wil niet weg zonder mijn kids, wil ze altijd lekker bij me hebben..behalve als ik werk en dat doe ik alleen snachts bewust(zorg).. Ik kreeg niets overigens, maar het blijst maak je deze mama met mooie dingen voor mijn kinderen. Als zij er mooi bij lopen, verzorgd, lekkere badproducten voor ze, mooie kleertjes (gewoon zeeman is ook goed), leuke schoentjes, speelgoed wat bij hun ontwikkeling past.....blijer kan je me niet maken
Bedankt dames! Ik heb voor mijn vriendin een mandje gemaakt met allemaal lekkere verwenproducten: scrubgel, scrubspons, een mooi zeepje, een gezichtsmaskers, douchegel, bodylotion, etc. Bedankt voor de ideeën!
Wat ik wel bijzonder vond was het dienblad wat ik van mijn ouders heb gehad. Hierop stonden een aantal babydingen (bestekje, zw Tijdschriften, roze waxinelichthouder, kinder wasknijpers, etc). En een bedeltje voor aan mijn armband (moeder&kind). Van vrienden heb ik een zilveren armbandje met mijn dochter haar naam erin gegraveerd gekregen voor haar en voor mij hadden ze een zilveren ketting met de eerste letter van haar naam. En ook nog een soort van 10 dagen cadeaupapier. Allemaal leuke dingen
een dagje sauna met oppas. klinkt fout maar ik was er zo blij mee! toen mijn jongste 8 weken was kreeg ik een dagje sauna van mijn schoonouders en zij pastten op. De sauna had een prachtige kolfruimte dus met borstvoeding was dat ook geen enkel probleem.
Mooiste kraamcadeau's: - een zelfgemaakt superzacht dekentje (van een tante) - een verwenbon voor massage (van mijn ventje) - een boek over borstvoeding en een boek over opvoeden (van een andere tante) Mooiste doopcadeau's: - een zilveren hanger met de foto van onze jongen in gegraveerd en met zijn naam en geboortedatum. - mooie prentenboeken en een washandje in de vorm van piet piraat die hij zoooooo leuk vindt ook al is hij nog zo klein...
Een kraammand van mn broertje en schoonzusje, er zaten dingen voor de kleine in maar ook voor mama zoals nipple butter van earth mama angel baby erg fijn spul tegen tepelkloven, chocolaatje en bodylotion. En van mn ouders heb ik oa het eerste levensjaar boek ban pauline oud gehad. Toen ik zwanger was van deze serie ook t 9 mnd dagboek gehad en onlangs met dr eerste verjaardag het opgroeiboek. Ik vind t superleuk om dit in te vullen voor later.
Ik kreeg lekkere dove chocolade van m'n moeder waar ik heeeeel blij mee was + nog wat dingen maar dat weet ik niet meer
Ik heb van mijn man een medaillon gehad een hartje van witgoud met een op maat gemaakt fotootje van de 3 kids die de eerste dag na de geboorte is gemaakt en een fotootje van ons 2 toen we trouwden...
Een mandje met filet american, toastjes, paté, wijn, chocola, badzout/parels, bodylotion (sigaretten) Een verwenpakketje! En ik was vooral blij met filet american
Een broodje filet americain en een fles canei! Heerlijk! Ben geen alcoholist ofzo hoor haha.. Oke uhm.. een dvdtje met eerst een foto.van ons 2, de posi test, het fotolijstje waarnee we het verteld hebben, echo's buikfotos etc. Met zon het nr van claudia de breij.. draaide ik blauw in mijn zwangerschap..
Ik heb zelf een armbandje gekregen met daarin verwerkt de namen van mijn drie kinderen. Vond ik een erg leuk en origineel cadeau. Een vriendin van mij maakt en verkoopt ze zelf, dus ik had geluk. Verder hebben we een aantal ingelijste dingen gehad, slab met geboortekaartje-afbeelding erop geborduurd, een soort stilleven met allemaal babydingen, een canvas-schilderijtje met de naam van ons kind. Allemaal erg leuk, hoewel ik persoonlijk eigenlijk niet eens van zulke frutsels hou en ook niet goed weet waar ik het allemaal moet laten.
Ik kreeg bij de geboorte van mijn oudste dochter een parelketting, een echte, ze heeft bij de juwelier serieus 5 kettingen uit elkaar laten halen om de beste parels eruit te zoeken voor 1 ketting...mijn zusters hebben die ook gehad toen zij kinderen kregen, bij de geboorte van mijn jongste dochter kreeg ik er de armband en oorbellen bij ...prachtig en een heel bijzonder kado vond ik!