"Geen bezoek" teksten kaartje/sms

Discussie in 'De bevalling' gestart door DSM, 4 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Wauw, ik ben er stil van.
    wat een kleine vechter maar wat wil je met zo'n sterke mama achter je!

Ik denk dat ik me misschien liever druk maak rond het bezoek want op die manier moet ik nu niet aan de andere dingen denken :) een vorm van zelfbescherming waarschijnlijk want uiteindelijk heb je gelijk, op dat moment isnhet enkel zij en ons gezin wat van belang is.

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

kans dat er echt zoiets gebeurd na een bevalling is heeeeel klein,

het midden rif word met 9 weken zwangerschap gedicht, normaal zien ze het wel op de 20 weken echo, dus je hoeft van mijn verhaal echt niet bang te worden, het komt ook niet vaak voor deze aandoening,

je zou je (schoon)ouders nu al kunnen laten weten dat als er wat is jij of je vriend hun op de hoogte houd eventueel dmv een groeps app, op die manier zijn ze na de bevalling misschien niet zo ongerust of steeds langs willen komen etc etc,

verder naar andere gewoon een vriendelijk smsje dat jullie kindje geboren is maar dat jullie graag met zijn drieeen de eerste dagen/weken dit avontuur tegemoed willen gaan, mocht er wel wat zijn met de niertjes zou je altijd daarna nog een sms kunnen sturen met hoe de stand van zaken is, dat je hun best op de hoogte wil houden maar ivm onderzoeken en ook rusten dit niet elke dag kunt doen en dus zul je niet of pas later reageren op telefoontjes/smsjes

3. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik zou nu al bv via de app of als mensen bellen, zeggen wat er aan de hand is en dat je een heel medisch traject verwacht. Zeg er gelijk bij dat je het gezellig vindt dat ze komen, maar met dit in het vooruitzicht graag eerst willen bellen!

4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Mijn dochtertje heeft een hartafwijking en is in de eerste week van haar leven 2 keer geopereerd. Ondanks dat wilden wij toch geboortekaartjes sturen, want ze was geboren en dat mocht iedereen weten! We hebben er geen gedichtje opgezet, maar een stukje tekst waarin stond dat onze dochter nog in het ziekenhuis verbleef en dat we graag bezoek wilden ontvangen als ze thuis was.

Ik kan me goed voorstellen dat je je druk maakt om die dingen zodat je je niet bezig hoeft te houden met de 'erge' dingen. Had ik ook.. Uiteindelijk wijst het zich vanzelf en voel je wel wie je graag op bezoek hebt en wie niet. Wij hadden dus die algemene tekst, maar mensen die dicht bij ons staan zijn wel gewoon geweest en daar hebben wij ook aan aangegeven dat we dat fijn zouden vinden.
    Heel veel sterkte met alles!

Deel Deze Pagina