Hallo dames, 29 februari ben ik bevallen van mijn knappe zoon. Dit zou de mooiste week voor me moeten zijn, maar kan door verschillende klachten helaas niet optimaal genieten. Sinds gister heb ik last van mijn bekkenbodem en heb zelf het idee dat er zelfs iets verzakt is. Op aanraden van de kraamzorg doe ik nu bekkenbodem aanspannen en dan weer ontspannen. Maar heb continu het gevoel dat er een bal in mn vagina zit. Wie heeft hier ook ervaring mee en hoe ging dit over? Wil zo graag even stukje wandelen met mn kleine man. Maar dit kan dus absoluut niet.
Het enige wat je kan doen is denk ik controle vragen bij verloskundige of gyneacoloog. Als je een verzaking hebt zou er wat aan gedaan moeten worden.
Naar de arts gaan. En voordat je weet wat er aan de hand is vooral niks forceren! Je bekken is nu heel kwetsbaar.
Neem zsm contact op met een bekkenfysio! Alleen zij hebben echt goed verstand van dit soort zaken. Je verloskundige kan je vaak wel en goede aanwijzen.
Die bal kan ook een bloeduitstorting zijn. Ik ken iemand die dat ook had. Even na laten kijken daar binnen.