Voeden met spreidbroek aan

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door gitaartje, 21 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Sinds vorige week heeft m'n mannetje een spreidbroek en zijn we aan het klungelen tijdens het voeden. Hij ligt nu op z'n billen overdwars op mijn benen en dan met z'n bovenlijf gedraaid om erbij te kunnen. Maar hij moet elke keer opnieuw vastpakken, het drinkt gewoon niet fijn!
    Iemand tips of ervaring? Ik ben nog lang niet van plan om te stoppen met bv, maar dit werkt ook niet en we moeten nog minimaal drie maanden!

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Mijn dochter heeft ook een spreidbroek gehad en heb 1 jaar kunnen voeden :) dus je hoeft idd daar echt niet voor te stoppen.

Je moet er even handigheid in krijgen, maar uiteindelijk went het.
    Ik legde haar helemaal op haar zij met een beentje omhoog, en de andere langs mijn been/zij en onze buiken tegen elkaar.. (snap je hem nog?haha) Als ik thuis was deed ik een kussen tussen haar benen zodat ze niet alleen op de spreidbroek steunde zeg maar, en het wat meer relaxed was. maar goed als ik onderweg was zat er niets tussen haar benen en dat ging ook prima.

Succes, zowel met voeden als de spreidbroek!

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik leg dochtertje gewoon in de madonna houding werkt hier goed.

4. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Hier dronk dochter met spreidbroek ook in de madonnahouding, ging prima!

5. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Bedankt voor jullie reacties. Het was even oefenen en het is nog niet zo handig maar het voeden gaat al veel beter!

6. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Ik had hier vorig jaar ook een topic over geopend!
    Uiteindelijk werkte bij ons het beste dat mijn dochter gewoon op haar rug op schoot lag en haar hoofdje naar mijn borst draaide. Dat ging prima! Ik vond het wel jammer dat ze dan niet helemaal tegen mij aan kon kruipen.

Deel Deze Pagina