Slecht zaad toch nog goed?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door s1986, 21 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Hey mensen vandaag ben ik weer bij de gyn geweest voor de uitslag van het zaad e.d Maar het zaad s heel slecht er zaten maar 5 goeie in. Nu moet het nog een keer om te kijken hoeveel En dan moet ik over twee weken terug. Hoe groot is de kans dat het nu wel goed is?

2. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Bij een man kan het erg sterk wisselen. Elke 3 maanden ongeveer maakt een man nieuwe zaadjes aan. Als hij net in die 3 maanden koorts heeft gehad, teveel gedronken of gerookt, dan kan het slechter uitvallen dan het normaal zou doen.

Het kan dus wel dat een 2e test beter uitvalt dan een eerste. Weer niet hoeveel beter het dan kan zijn hoor...

misschien iemand anders die het zelf meegemaakt heeft...?

3. s1986

s1986 Niet meer actief

Drinken doet hij zelden en roken doen we al een dik jaar niet meer;) Hoop dat het toch beter word maarja we zien wel. Kunnen niet anders doen dan afwachten. :cry:

4. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Bij mijn vriendje was de bewegelijkheid heel slecht de eerste keer. 10 weken later was alles prima gelukkig. Om eerlijk te zijn weet ik er verder heel weining vanaf. Hoop voor jullie dat de tweede uitslag beter is. Succes!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Inderdaad, mannen maken eens in de drie maanden een soort van nieuwe voorraad aan. Als hij bij deze "lichting" bijv. ziek is geweest (virussen merk je niet altijd) dan kan dit de kwaliteit al beinvloeden.

Bij pech gevallen, zoals bij ons, blijft het slecht, ondanks alle goede omstandigheden.

Elmo

6. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Bij ons was het de laatste keer wel iets beter. De eerste keer was het totaalcijfer een 1 (op schaal van 100) en de tweede keer een 5! Maar dus nog lang niet goed genoeg.

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    1e zaaduitslag was bij ons toendertijd ook niet al te best, maar de uitslagen daarna gelukkig wel. Het is denk ik toch ook een moment opname.

gr vruchtje

8. s1986

s1986 Niet meer actief

Is toch best fijn om te weten dat het de volgende keer veel beter kan zijn. Jullie horen het nog

9. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ook hier was de eerste uitslag slecht, daarna nog 2x potje ingeleverd, en de uitslag daarvan was prima! Hij had waarschijnlijk gewoon een griepje onder de leden de eerste keer, want met zijn zwemmers is niets mis!

10. 2bb

2bb Niet meer actief

Hoi

Bij ons was de eerste uitslag dramatsich (0!) en daarna is het langzaamaan beter geworden, as vrijdag krijgen wij de 4e uitslag, hopelijk is die van het niveau van de derde uitslag (zie mijn onderschrift) maar het kan dus echt heel erg wisselen...

groetjes

11. s1986

s1986 Niet meer actief

Nou vanochtend af gegeven. Maar mn mannetje zei dat het er nu slijmeriger uitzag dan de vorige keer. Laatst was het waterig. Dat slijmerige zijn toch de zaadjes? :oops: En dat waterige gewoon vocht

12. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Geen idee! Maar ik hoop voor je dat het zaadjes zijn!

13. s1986

s1986 Niet meer actief

Nou vanochtend af gegeven. Maar mn mannetje zei dat het er nu slijmeriger uitzag dan de vorige keer. Laatst was het waterig. Dat slijmerige zijn toch de zaadjes? En dat waterige gewoon vocht
    WEET NIEMAND DIT?

14. s1986

s1986 Niet meer actief

Nou ben net terug maar er was niet 1levende zaadcel te vinden. we moeten 5 januari naar de fert.arts en dan stuurt hij ons door naar het erasmus. Hoop zo erg dat ze wat vinden bij hem,

15. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Jeetje wat een vervelend nieuws! Ik hoop voor je dat ze een oorzaak kunnen vinden.

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Sterkte meis, ik hoop oomk voor je dat ze een oorzaak vinden.

Liefs Zora

Deel Deze Pagina