GEEN bijwerkingen pregnyl!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Waterlelie81, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Echt fijn om te horen dat ik niet de enige ben :D Begrijp het nu onderhand ook wel dat het per poging wisseld. Maar toch...was ik er zo van overtuigd dat het "zwanger gevoel" altijd aanwezig moest zijn.
    Ben nu eigenlijk af en toe bang dat er niets gebeurd in mijn lijf, zo goed zit ik dus in mn vel haha :D

2. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    Hier nog iemand die nergens last van heeft na de injectie Pregnyl.

3. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi meis :D Gek is dat he...denk je een shot zwangerschapshormonen in je lijf te hebben geprikt, voel je niets. Hoe lang is het bij jou geleden? Ik moet zeggen dat het bij mij vanaf dag 5 na pregnyl wel veranderd is. Ik heb nu constante zeurende krampjes.
    Maargoed...we zien het wel. Wanneer mag je testen?

4. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    Hey Waterlelie,

Het is nu 9 dagen geleden dat ik de Pregnyl heb gehad. En een week na de IUI. Heb af en toe wel last van krampjes, maar verder niet. Nog een weekje afwachten... Ik zie dat jij ook nog een weekje moet wachten, spannend!

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Moet je gelijk wat merken van die pregnyl? Heb gisteravond pregnyl gespoten, voel helemaal niks.. alleen de spuitplek doet een beetje zeer, maar dat gaat vast wel over!

6. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hee enise, leuk je hier tegen te komen haha

Dat vroeg ik me eerst ook al af. De vorige 3x pregnyl kreeg ik na een paar uur al last van tintelingen en kriebelsteekjes in mijn buik.
    En nu de 4e keer kwam er helemaal niets. Ik maar wachten...
    Pas na 5 dagen kwamen de donderwolken: constante zeurende en warme krampen en af en toe het idee dat de boobs in de fik staan :(
    Nu 7 dagen na pregnyl zakt het af...

Good luck morgen! Komt helemaal goed ;)

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaa leuke he :) :)

Apart dat je bij de 4e keer niets hebt gemerkt, wel vaag.. Dan ga je ook twijfelen of je alles wel goed hebt gedaan hehe :)

Bedankt, zal idd wel goedkomen ;)

8. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hoi waterlelie,

Ik heb vorige wk alweer mijn 15e pregnyl gezet. Ik heb soms wel eens wat last van mijn borsten maar verder weinig kwaaltjes. Ik denk dat het bij iedereen anders is. Succes meid.

gr Maaike

9. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dank je maaike. We wachten het rustig af..nouja poging tot ;)
    Voor jou ook spannend. Over 10 dagen testen!

xxx

10. prissys

prissys Lid

28 mei 2007
    28
    0
    0
    den haag
    hallo dames ,weten jullie mischien hoe lang pregnyl in je bloed blijft ,ik heb op 16 november om 8 uur in de ochtend mijn pregnyl prik gehad ,en de 17de mijn eerste iui ,heb toen een paar dagen nergens last van gehad alleen vanaf dag 4 een soort van menstruatie krampen ,die zijn sins gister weg maar nu heb ik sins gister ontzetend pijnlijke boobs een beetje branderig gevoel en als ik ze stoot dan zak ik door de grond ,morgen is het 9 dagen na de pregnyl en ik wil zo graag testen ! is het nog te vroeg ?
    groetjes priscilla

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Prissys Het duurt ongeveer 12 dagen voordat de Pregnyl uit je lichaam is, dus helaas is het nog wat te vroeg om te testen. Anders test je misschien vals positief. Dus nog een paar dagen wachten. Succes!

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is zeker te vroeg ja! Mij hebben ze ook geadviseerd 12 dagen te wachten en dan te testen.

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He meis :D spannend he dat afwachten. Ik begrijp je ongeduld hihihi. Ik zit nu op 13 dagen na pregnyl. Na 1 week voelde ik niets meer van de pregnyl. Uiteindelijk heb ik 11 dagen na de prik getest...negatief! In ieder geval weet ik dat de pregnyl uit mijn lichaam is.
    Heel veel succes!

14. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh meid heb je negatief getest? Wat erg :( Voel je ook dat je ongi moet worden of heb je nog hoop?

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi meis....ja :( en nu is mn temp giga omlaag gegaan :cry:
    Dat wordt in januari weer verder ivm mn vakantie.
    Maare...ik blijf jullie volgen hoor :) Ik wil weer goed nieuws zien!

Liefs

16. prissys

prissys Lid

28 mei 2007
    28
    0
    0
    den haag
    hallo allemaal bedankt voor de antwoorden ,
    ik ga denk ik nog tot vrijdag wachten en dan testen ,pff ik hou het niet meer uit ben vanmorgen wakker geworden en het lijkt wel of mijn borsten elke dag meer pijn gaan doen :( .
    dus ik moet me eigen nog even inhouden en heb mezelf voorgenomen om vrijdag te testen ,echt spannend ! :)
    groetjes priscilla

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Goed zo :thumup:

18. veertje23

veertje23 Actief lid

2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Ik heb nu 4 keer pregnyl gehad en bij alle keren nooit wat gemerkt of gevoeld.

Deel Deze Pagina