Meiden! ik dacht doe vandaag eens even een test. En .. het zal aan mij liggen.. maar zie ik nou toch echt een SUPER! licht streepje? dit is een test van CB. ik mag van de VK over 9 dagen officieel testen. Zou het mogelijk zijn dat ik al een klein beetje HCG hormoon produceer? meiden kijk mijn album! liefs Carien
Hoihoi, Ik heb even moeten turen, de foto is wat onduidelijk, maar volgens mij zie ik een streepje! Is het alleen niet wat vroeg? 9 dagen voor de NOD?
Ja dat dacht ik ook. maar voel me vanaf gister al niet lekker steeds wat beroerd etc. Dus dacht doe een testje uit PURE! nieuwsgierigheid liefs
Hey , i Ik heb ook even zitten kijken, maar ik zie verschillende testen in je album staan, maar zie ook bij ze allemaal twee streepjes moet ik zeggen....!
Hoi hoi nicole, Bij die vorige testen is het helaas op een vroege miskraam uit gedraaid die waren idd ook positief liefs Carien
Ah ok.... dat wist ik niet, sorry.... Maar bij die andere zie ik ook echt een streepje, is niet heel duidelijk inderdaad maar het lijkt mij er wel twee te zijn.....
haai nicole maakt niet uit Jaa idd. vind het wel heel erg spannend hoor.. zijn nu in onze 3e ronde bezig.. hoop dat het raak is! we hebben ook op alle goede dagen geklust dus je zou haast zeggen dat het haast wel gelukt moet zijn! met mijn 1e zwangerschap ben ikd oor de pil zwanger geraakt dat is allemaal super goed verlopen liefs xxx
Ik kan me goed vorostellen dat het spannnnnnend is! Nou hopen dat deze zwangerschap dan net zo goed gaat, als bij de eerste!
Jaa idd.. ach.. ik wacht de 9 dagen nog rustig af.. haha dit was pure nieuwsgierig heid (erg hea ) Moet zeggen dat ik de laatste dagen ook erg vreemd trek in ijs heb :S wat ik anders nooit heb haha liefs
Zoals ik al in een ander topic zei; je kan nooit 9 dagen voor nod positief testen, dan zou je nu 2w5d zwanger zijn en dat is onmogelijk, je hebt net of net niet je innesteling gehad en daarna maak je pas hcg aan, en je moet minimaal 25 hcg hebben voor een zw test, ook eindigt 33% van alle innestelingen in een ongesteldheid, dus vroeg testen kan alleen maar teleurstelling veroorzaken
spannend or je ziet indd een streepje. wat daantje 22 zegt is wel waar natuurlijk, maar niet alles loopt altijd zo als wij allemaal van papier af kunnen lezen dus hoop dat het zeker waar is hoor meid soms is de natuur een raar iets dus duimen maar dan he. ik zou ook zo eigenwijs nieuwschierig zijn hoor hihi groetjes
Hai hai blommeke! tsja zo ging het bij mij dus met mijn 1e zwangerschap ook. toen ik van me dochter in verwachting was. kwam ik er achter toen ik 9 weken in verwachting was. Door de pil heen ook nog.! en dan ook nog eens dat ik volgens de VK in nov. 2005 zwanger was geraakt, en het rare is, dat ik in december dus nog ongesteld ben geweest :S dus idd wat jij zegt niet alles loopt volgens de regels van de natuur! zijn ook genoeg die gebroken worden 8) en het rare is dat ik me dus anders dan anders voel. vrolijk! blij! opgewonden anders dan anders iig had gister avond ook onwijs last van me tepels. zoo wat waren die dingen gevoellig zeg! niet normaal! liefs Carien xxx
ik hoop het echt voor je meid ik heb ook nooit op schema gelopen en door 2x door anticonceptie heen zwanger geworden dus ik was 19 bij de eerste en 21 bij de 2de. nu ga ik voor een geplande 3e ik probeer me ook niet vast te leggen op alle dingen gewoon vaak genoeg klussen dan komt er van zelf een goede dag al vind ik die richt lijnen er van wel erg lekker dan heb je iets om mee bezig tezijn maar ik denk dat de natuur ons ook geregeld fopt en ik hoop dat jij er een voorbeeld van mag zijn meid liefs
ik las trouwens dat je je eisprong 3 dagen geleden had, dan kan het al never nooit niet zijn dat je zwanger bent.. een innesteling vind op zijn vroegst 5 dagen na je eisprong plaats en dat is nog redelijk vroeg, dan kan er nogineens hcg in je lichaam zitten, laat staan 25 HCG wat nodig is voor een zw test.. ook kun je dan nog geen symptomen hebben, eerder van de eisprong nog als van een zwangerschap. hopelijk test je over 11 dagen wel positief, denk dat je eerder over 11 dagen kan testen als over 9, want hoelang is je luteale fase ? ( aantal dagen tussen je ei en ongi?) gemiddeld is die meestal 14 dagen, maar het kan ook best 12 zijn hoor.. liefs daantje