geen blaasontsteking wel klachten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door noura, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hallo,

vorige week heb ik mijn urine laten testen, en ik had te veel cellen erin dus moest een kuur. ook hebben ze wat opgestuurd naar het lab.
    vandaag moest ik weer laten testen, dus nogmaals met urine op pad.
    daargekomen wou de huisarts me zien, want de urine bevatte te veel witte bloedlichaampjes maar de testen van het lab gaven aan dat er geen infectie was.
    nu zijn mijn klachten deze week wel wat minder geworden, maar moet nog steeds zeker 4x per nacht naar het toilet, en overdag voel ik ook steeds aandrang.
    volgens de huisarts (die mijn buik heeft gevoeld) is er niets met de blaas en nieren. maar ligt het kindje wel laag, en dat drukt waarschijnlijk op de blaas waardoor deze klachten zijn.
    toch vind ik het een beetje vervelend omdat er nog steeds die witte bloedcellen in mijn urine zitten. kan dit geen kwaad?

sorry voor het lange verhaal, maar bedankt voor het lezen

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Noura,

nee, als er alleen witte bloedlichaampjes zijn is dat niet erg. Pas bij bacterieën is antibiotica nodig.
    Door de hormonen moet je sowieso vaker plassen, de spier van de blaas is slapper. Ook kan de baarmoeder op de blaas duwen waardoor je vaker moet plassen. Laat het maar even zo. Blijf wel veel drinken. En als je maar even denkt dat je misschien wel blaasontsteking hebt, dan gewoon opnieuw urine wegbrengen.

Mirjam

Deel Deze Pagina