Hoi dames, Zijn er mensen die geen innestelingsbloeding hebben gehad bij tijdens hun zwangerschap? Want dat is wat je vaak hoort als een van de allereerste symptomen. Wat was dan jou eerste symptoom?
De meeste mensen hebben juist geen innestelingsbloeding. Ik heb het ook niet gehad. Ik wist gewoon dat het raak was. Al vanaf 1dpo.
Ik ben vaak pril zwanger geweest en heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad. Dat gebeurd alleen als een embryo toevallig innesteld bij een haarvaatje/bloedvaatje in je baarmoeder. Bij mij is het eerste teken van zwangerschap altijd dat ik gevoelige/zere borsten krijg. Die voel ik dan al ruim voor de eerste test.
Nee geen bloeding gehad. Ik denk zelfs dat de meeste mensen geen bloeding hebben? Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen.
Ik heb bij elkaar 5 zwangerschappen gehad. Bij mijn tweede dochter verloor ik rond de innesteling (1 week na ovulatie) 1 druppel bloed. Verder niets. Bij mijn ma vorig jaar had ik in het weekend rond mijn NOD wat roze verlies. Achteraf blijkt er in het begin al vanalles fout te hebben gezeten dus of dat echt een teken was van een innesteling of juist dat het vanaf het begin al niet goed zat weet ik niet. Verder nooit bloedverlies gehad. Bij mijn twee andere kinderen niet en bij de miskraam die spontaan kwam ook niet.
Dit is mijn 6de zwangerschap (2 miskramen) en ook nog geen enkele keer een innestelingsbloeding gehad.
Hier 9x zwanger geweest. Nooit een innestelingbloeding gehad. Ook nooit wat van gevoeld. Ik merkte dat ik zwanger was doordat mijn reuk sterker werd of dat ik ontzettend veel puisten kreeg op de gekste plaatsen.
Bij mijn eerste zwangerschap een innestelingsbloeding gehad, ik dacht toen dat ik ongesteld werd, wat dus niet zo was. Deze zwangerschap geen bloeding gehad, wel een golf van misselijkheid gevoeld, achteraf ‘ter hoogte’ van de innesteling. Maar of het daar ook echt mee te maken heeft gehad weet ik natuurlijk niet.
Bij de eerste zwangerschap geen druppel bloed... Nu bij de tweede heb ik 4 dagen gevloeid, waarvan de verloskundige denkt dat het de innesteling geweest is.
Bij mn 1e dochter nooit geen bloed verloren, nu had ik rond de innesteling 2 iniemini stipjes bloed op mn wc papiertje, maar had ze zo gemist kunnen hebben zo klein komt vaker niet dan wel voor
Ik lag snachts even wakker door dochter, en plots voelde ik een soort pijn achter m'n schaambot, de pijn kan je vergelijken met miltpijn bij een grote inspanning, maar dan veel lager bij je schaambot. Dit hield een halfuur aan met uitstralende pijn naar m'n hele buik. 100% zeker weet ik het natuurlijk niet, maar twee dagen later testte ik wel licht positief.