Geen bloed geeft moed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mieleke, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieleke

Mieleke Actief lid

5 feb 2016
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames. Zoals velen onder jullie zit ik op het wachtbankje te springen van ongeduld. Wij zijn nog maar net begonnen, 't is dus de eerste wachtperiode maar het laat mij nu al niet meer los. In mijn hoofd ben ik al aan het bevallen, namen, doopouders, geboorteaankondiging.... En elke ochtend sta ik op met de mantra 'geen bloed geeft moed'. Ik voel vanalles, dan weer helemaal niets, dan ben ik weer overtuigd van een geslaagde bevruchting, dan loop ik depressief te janken dat ik nooit meer zwanger ga geraken. Kortom, de emotionele rollercoaster is killing me! Ik heb door borstvoeding aan mijn jongste geen duidelijke cyclus, dus wanneer ik echt kan testen is mij een raadsel. Ik dacht dat mij eisprong drie weken geleden was, maar vorige week een heel mooi positieve ovulatietest (de eerste die ik ooit deed trouwens). En een negatieve zwangerschapstest. Dus... Wanneer kan ik nu het best beginnen testen? Zondag? Volgende week? Zitten er dames in een vergelijkbare situatie?

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ongeveer 14 dagen na je ovulatie zou je kunnen testen, dus in jou geval waarschijnlijk ergens volgende week ;)

Ennuh.. Tja die rollercoaster, het is ook niet niks zwanger willen worden, je lijf gaat gekke dingen doen, je wil graag, daar reageert je lijf ook weer op. Het enige wat ik je mee kan geven is, laat je niet gek maken door alles wat je voelt, probeer het te zien als iets anders, probeer afleiding te zoeken, ga leuke dingen doen, filmpje kijken, lekker vrijen met je man/vriend (gewoon omdat seks hebben vooral ook heeeel leuk is!)
    Dat babytje komt wel! aan je handtekening te zien ben je al gezegend met 3 kindjes, dus die 4e komt er ook wel ;)
    Succes! Ennuh veel plezier met het zwanger worden ;)

Deel Deze Pagina