Chaggo, chaggo, CHAGGO!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mam87, 25 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam87

mam87 Lid

5 mrt 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik ff zeiken? :( :$

Mn zoontje is ziek, hoge koorts met oorontsteking en al dagen is het enige wat hij doet huilen en nog meer huilen afwisselend met krijsen.

En uiteraard, word ik nu ook weer ongesteld :x
    Begin van mn cyclus HSG gehad (eileiders doorgespoten) en ik had echt hoop dat ik nu gewoon zwanger zou raken :(
    Ik kan het nu totaal niet hebben dat het weer niet raak is!!!

Heb zin om te vloeken en te tieren en te janken als een klein kind, pff, gewoon mee janken met mn zoontje!

We zijn nu 1,5 jaar aan t proberen voor een 2e :(

ff van me af typen!:$

2. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Ik stampvoet even met je mee. Ik dacht deze ronde een laat ei te hebben en daarmee vandaag op 9dpo. Nu begin ik alweer te twijfelen want normaal loei zere borsten maar voel helemaal niks. Ga aan alles twijfelen en heb al gelijk het vermoeden dat het Weer niet raak is. En dat zelfs mijn late ei geen ei was. Twijfel twijfel twijfel daar word ik soms ook jankerig en chagi van!!
    Gedeelde smart...
    Dikke knuffel

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Doe dat maar lekker hier!!!
    Niet vervelend bedoeld maar soms ga ik hier lezen en denk ik toch even, valt bij mij toch wel weer mee vergeleken met anderen.
    Dat doet mij dan weer een beetje goed. Nog steeds niet lullig bedoeld!!!
    Ik wacht nog steeds op mijn ei, ruim 4 weken na ongi... Bleh.. Nog steeds lange cyclussen!!

4. mam87

mam87 Lid

5 mrt 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truus81 wat heftig een bbz :( gaan wij even lekker samen stampvoeten hier!!

september08 ik begrijp wat je bedoeld. vervelend dat je lange cyclussen hebt en er van baalt

5. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Ik vind t vooral heftig dat ik al n jaar verder ben en helaas nog 0 tekens van baby op komst.... Bleh!
    Als ik jou was kroop ik n dag met je zieke kindje onder de wol ;)

6. mam87

mam87 Lid

5 mrt 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat is zeker frusterend :( was je toen wel snel zwanger??

Ja ging dat maar!! maar hij huilt alleen maar de hele dag dus dat lukt niet echt :(

7. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Ja toen stond ik eens op de wind en keek hij me diep in de ogen en was het binnen 2 wkn gepiept zullen we maar zeggen haha
    Lucky shot.
    Zieke kleintjes zijn zo zielig maar soms kan ik me voorstellen dat je er zelf ook gek van wordt zeker in deze frustrerende toestand

8. mam87

mam87 Lid

5 mrt 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wauw en dan nu een jaar verder pff dat verwacht je dan ook niet zeg :( wat balen zeg!

Mijn zoontje diende zich ook pas na 14 maanden aan dus opzich gingen we er wel vanuit dat het langer zou duren maar pffff zo lang ik word zo chaggo ervan.

En zo is het inderdaad ik vind het vreselijk zielig dat hij zich zo naar voelt en zou het graag van hem over nemen maar word ook gek intussen van het gehuil ja :(

9. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    14 mndn voelt ook als n eeuwigheid.... Vandaag 10dpo negatieve test maar ook geen enkel gevoel van ongesteld moeten worden. Denk dat ik mijn ei gemist heb en me heb misgerekend. Vanmorgen App van vriendin die is bevallen van een meisje met dezelfde naam die ik altijd wilde. Was even slikken.
    Hoe gaat ie bij jou? Kleine man alweer btj beter? Je humeur Ah bijtrekken?

10. mam87

mam87 Lid

5 mrt 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owhh dat is echt naar :( Daar gaat je naam!
    Ik kan me voorstellen dat je zo vreselijk baalt!!!!

Mijn manneke is weer beter gelukkig, echt pas sinds gister is zijn humeur weer een beetje terug gelukkig. Dus de mijne ook haha

Deel Deze Pagina