Hallo Nu kom ik toch maar weer met een implanon vraag Ik heb in de week van 10 april een afspraak gemaakt bij de ha Om de implanon er uit te laten halen, in deze week was ik dus ook ongesteld.. Nu lukte het niet en werd ik doorgestuurd naar de gynaecoloog En is hij dus verwijderd op 22 april.. Nu heb ik rond 2 mei positieve ovulatie testen gehad ( ik had ze nog in huis) maar is het zo dat ik nu m'n eerste ongesteldheid moet afwachten? Omdat ik tijdens implanon gebruik ook gewoon ongesteld werd...? Misschien een rare vraag maar ik word van mijn ha ook niet echt wijzer
Ik heb geen idee.. Ik heb 22 april mijn implanon laten verwijderen en ben toen 5 dagen erna ongesteld geworden. Deze heeft 4 dagen geduurd, toen een dag niet, toen 5 dagen weer wel, toen 10 dagen weer niet en ben de 15e weer ongesteld geworden.. vervolgens 4 dagen niet en de 24e weer.. dit was weer 5 dagen en nu ben ik al 7 dagen niet ongesteld ! haha Echt een ellende..
Ik was direct na het verwijderen van implanon zwanger. Alleen zou ik aanraden te wachten tot na je eerste menstruatie. We wisten nu namelijk helemaal niet hoeveel weken ik toen precies was.