Bekijk bijlage 385184 Bekijk bijlage 385185 Wie ziet hier iets in? Het hartje klopte en dat is natuurlijk het belangrijkste.. En hoe ver denken jullie dat ik ben. Ik weet natuurlijk wat ze gezegd hebben, maar als dat waar is had ik 9 a 8 dagen voor mijn NOD al een positieve zwangerschapstest, dus dat snap ik niet helemaal. Vandaar graag jullie mening
Heb je het hele papiertje van de echo? Daar staat het aantal cm op Het lijkt mij tussen de 7 en 8 weken.
Ja ik heb een papiertje met 12 of 13 mm en ze denken 7.3 weken, maar mijn eigen berekening was 8.3 weken en ik snap niet dat ik 23 februari dan al een positieve zwangerschapstest kan hebben gehad als ik nu pas 7.3 ben, vandaar mijn vraag. Maar ziet iemand iets in de echo?
Dat is lastig, de aantal weken dat je zwanger bent. Vaak maken ze en combinatie van de bevruchtingsdatum en de lengte van het kindje. Dacht ik tenminste (wie het precies weet mag verbeteren). Met die periode is heeft je kindje een verlengde ruggengraat en lijkt dus nog op een kind met een staartje en ik denk dat dat de vorm verklaard die je niet direct kunt plaatsen.
Ik denk dat ze op deze termijn niet veel duidelijker te krijgen zijn In mijn foto album staan er nog 2 van die dag, wat minder ingezoomd. Maar goed,het blijft gewoon maar iets van anderhalve centimeter wat giga wordt uitgezoomd..