hoi nu 4 wken geleden miskraam gehad. heb well geklusd maar ben vandaag toch ongi geworden. voelt heel dubbel. kan nu wel weer mijn cyclus uitrekenen en hij loopt zoals voorheen. toch ook verdrietig omdat het nu weer definitief is. pff.. vind t toch lastig allemaal.. bah! san
Het is ook heel lastig. Ik ben gisteren ongi geworden. Dat was wel raar, na 6 maanden terug ongi worden, je bent dat niet meer gewoon. Maar langs de andere kant zeg ik tegen mezelf, eens ze voorbij zijn, kunnen we terug beginnen met klussen. Wij willen zo graag een kindje dat we bereid zijn om er terug aan te beginnen. Hopelijk kan jij dat ook.
ja raar he? nu weer een nieuwe cyclus en nieuwe kansen. ben soms wel beetje onzeker wanneer nu de beste tijd van klussen is. soms wil ik er gewoon niet meer zoveel mee bezig zijn. ik merk dat het klussen er niet beter van wordt. ben er dan teveel mee bezig.. maar we gaan er ook wel weer voor, verder hebben we op 3 november een afspraak voor een onderzoek.. dat voelt ook dubbel maar we willen het ook zo graag. ga toch proberen om er minder mee bezig te zijn.. veel liefs en voor jou natuurlijk ook alle geluk! san