hoi hoi op 3 juli heb ik curretage gehad en de volgende dag heeeel weinig bloedverlies en dag daarop bruine afscheiding en dag daarna lichtroze afscheiding en dan niets meer...heb dus gewacht en niks meer..ik heb dus ook op 10 juli geklust en had ook geen pijn ofzo en ook geen bloedverlies en tot nu toe ook geen bloedverlies..heb paar dagen geleden (zo een 4 daagjes) zwangerschap test gedaan en was negatief,dus hcg is ook helemaal uit mijn lichaam..afgelopen zaterdag is precies 2wkn geleden dat ik was gecurreteerd.. ik heb dus helemaal geen bloedverlies gehad..is dat normaal? en ik weet niet wanneer ik weer ongesteld ga worden en of wanneer ik weer eisprong heb en ook weet ik niet of mijn baarmoeder helemaal schoon is..krijg 2 augustus wel belcontrole..maar een echo om te kijken hebben ze niet gezegd
hai hai! Weinig bloedverlies na een curretage kan hoor, dus niks aan de hand....En wanneer je eisprong is, is moeilijk te zeggen,..je lichaam kan best even van slag zijn, maar kan ook weer snel op gang komen,... Je eisprong kunnen je eventueel met ovulatietesten opsporen of temp elke dag,... Zelf heb ik na mijn 1e curretage controle gehad, inwendige echo, en ook na mijn 2de curretage van 21 juni moet ik volgende week weer voor controle,....Dat kun je natuurlijk altijd even navragen,...Zelf wilde ik echt weten dat ik schoon was voordat we aan en nieuw wondertje proberen te beginnen Succes meis!
ik had ook geen hcg meer in mijn lichaam,....en er zat toch restweefsel,...dat hoeft volgens mij niet altijd te betekenen dat er niks kan zitten... er is ook vaak GEEN restweefsel hoor, maar bij mij was dat wel het geval en ik wil nu na de 2de curretage zeker zijn dat ik helemaal schoon ben....
hoe kan je weten dat je nog restweefsel hebt? of is dat alleen te zien bij een echo controle? sorry voor al die vragen hoor
en nog iets..heb na de curretage absoluut geen buikkrampen gehad en geen bloedverlies..het is alsof ik helemaal niet zwanger ben geweest..tot nu toe nog steeds niks..
heb vandaag eisprong gevoeld en dus meteen getest met digitale ovulatietest en sensitest dipstick (wou zeker zijn) en beiden waren dik positief! zal ik gaan klussen? of beter wachten tot mijn menstruatie? omdat ze anders dan niet de bevallingsdatum kunnen berekenen. was op 3 juli gecurreteerd en vandaag eisprong. wat denken jullie zelf..ervoor gaan of wachten op cyclus?
Ik zou er voor gaan! Ze kunnen door middel van een echo heel goed berekenen hoor wat je uitgerekende datum is daar hoef je het echt niet voor te laten!
en is het niet zo dat ik weer een miskraam krijg? want toen ik stopte met de pil werd ik ook meteen zwanger na 1 natuurlijke menstruatie..stel dat ik zwanger ben dan weet ik ook niet wat de eerste dag is van mijn laatste menstruatie..want dat was op 18 april 2010 en toen was ik zwanger en met 10 wkn kreeg ik miskraam op 2 juli maar de vrucht was met 5wkn 5dgn gestopt en 3 juli curretage
Hai Lamisha! als het voor jou/jullie goed voelt (emotioneel ook!!) Moeten jullie er gewoon voor gaan. Ook ik was direct na de 1e natuurlijke menstruatie zwanger en mk na 5-6 week. Daarna direct de 1e ronde weer zwanger en je ziet het in mijn onderschrift Met een echo hebben ze heel goed de termijn kunnen bepalen Sterkte en succes!!
ik wil er zeker voor gaan en zo te zien geef je me veel hoop..wanneer ging je voor de eerste echo deze keer?
ik ging vanaf maandag 19 juli 2010 met CB digitale ovu testen en waren negatief tot woensdag 21 juli. donderdag 22 juli gaf ie positief aan en vrijdag 23 juli ook. maar zaterdag niet meer. dus heb 2 dgn positief (vruchtbare dagen). wanneer was dan mijn eisprong?????? en wanneer zou ik zwangerschap moeten testen???
Hee Lamisha Hier geen ervaring met ovu testen dus daar weet ik niks van. Ik was aan het wachten op mijn ongi die maar niet kwam terwijl ik mij zo zwanger voelde en raar in mijn lichaam. Ik testte nog niet positief... toen is met (achteraf) 3 weken positief getest in mijn bloed, 4 weken en 4 dagen (heb gewoon een dikke week gewacht) positief thuis getest. Met 4w en 4d heb ik een echo gehad bij de gyn. Daar was nog niks op te zien. Met 5w5d weer een echo: Vruchtje mét kloppend hartje Daarna met 7w4d weer een echo gehad. Dit was de termijn echo. Hiervoor wist ik écht nog niet hoe lang ik zwanger was Tot nu toe gaat het hier erg goed! 4 augustus mag ik weer naar de vk, dan gaan we het hartje luisteren! Ik heb er echt onwijs zin in! Ik hoop echt dat het voor jou ook snel raak mag zijn
Hoi Lamisha, Je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik zit nu ook in ronde 1 na de curettage, maar wil eerst mijn menstruatie afwachten voor ik weer begin. Ik heb ook die tijd nodig om emotioneel en lichamelijk weer op krachten te komen.
ben er gewoon voor gegaan en ben benieuwd of het is gelukt en hoop dat je ook gauw zwanger word en alle dames die een miskraam hebben gehad
ik heb op 3 juli curretage gehad en op 22 en 23 juli positieve ovulatietest van digitale clearblue ovulatie testen...wanneer zou ik dan moeten testen of ik zwanger ben of niet. ben bang dat ik verkeerd tel namelijk
Dan zou je aankomend weekend kunnen testen, maar ik zou nog een weekje langer wachten. Vroege zwangerschappen gaan in de vijfde week nogal eens mis, namelijk. Suus
ik had afgelopen maandag een zwangerschapstest gedaan met een digitale clearbleu zwangerschapstest en die gaf aan NIET ZWANGER en vandaag heb ik weer getest met ook een digitale clearblue zwangerschapstest en die gaf aan ZWANGER en het is geen vroege zwangerschapstest. ben ik dus nu wel zwanger?