Hey dames, ik heb afgelopen vrijdag positief getest met een early action test. Op zaterdag deed ik de clearblue die gaf 1-2 weken aan. Zaterdag was mijn nod. Vandaag heb ik weer een cb test gedaan en die geeft nog steeds 1-2 weken aan. Ben nu 4 weken en 2 dagen. Mijn temperatuur is gezakt naar 36,6. Het was elke keer boven de 37.0. Ik heb gisteren en vandaag de kvk testen gedaan en de testen blijven licht. Nu ben ik erg verdrietig, want zou vandaag aan mijn man vertellen dat ik zwanger ben. Maar begrijp niet waarom de testen niet oplopen. Ik voel ook geen symptomen meer behalve gevoelig tepels. Moet ik me voorbereiden op het ergste
Testen die niet oplopen zijn vaak geen goed teken. Wat verdrietig voor je. Sterkte! En je kunt het je man evengoed vertellen, hij kan je wat steun bieden.
Gewoon vertellen, je hebt hem nodig ♡ Dit is helaas geen goede zwangerschap vrees ik. Ik heb in 2019 hetzelfde gehad. Afgelopen mei wel betere testen maar de oploop stagneerde toch en had er al geen goed gevoel bij. Helaas hoort dit er ook bij... vaak als het zo vroeg mis gaat zit er een fout in de celdeling: dat zou nooit een gezond kindje kunnen worden. Sterkte.
Pfff echt verdrietig dit. Had dit echt niet zien aankomen.. Hoelang duurt het voordat je bloed verliest. Is het heftig bij 4 weken
Lieve meid Ik heb helaas 2 weken geleden hetzelfde gehad. En ik ben liever eerlijk, het is niet goed gekomen. vertel het hem, dan ben je niet alleen met je verdriet ❤️ in bijlage waren mijn testen
Kan snel gaan. Mijn menstruatie kwam paar dagen later dan normaal.T is een zware menstruatie, krampen zijn heftiger en je kan meer bloed en stolsels verliezen. Ik verloor ook soort grauw weefsel: opbouw baarmoederslijmvlies zeg maar.
Ben het helaas eens met de andere meiden. Ik heb dit de eerste en tweede ronde gehad. Zit nu in de derde ronde, positief getest, maar ook heel bang dat dit opdezelfde manier gaat eindigen. Dus ik weet hoe je je voelt! Heel veel sterkte! ❤️
Ik heb dit helaas ook gehad, mijn HCG daalde vrij snel en het bloedden begon een paar dagen later. Enorm verdrietig vond ik het Veel sterkte en wees lief voor jezelf
Het hoeft niet heftig te zijn. Ik ben met mijn miskramen zelfs niet eens stolsels verloren (eerste miskraam met ongeveer 5/6 weken en tweede miskraam met 7 weken). Sterkte ❤️
Ik vond het meevallen met 4+3. Voornamelijk flink lage rugpijn, maar verder niet veel anders dan een normale menstruatie. Mentaal vond ik het pittiger, het verlies van iets wat zo intens gewenst is. Sterkte meid, ik hoop dat de lichamelijke klachten mee zullen vallen. Zou het zeker wel aan je vriend vertellen, hier moet je niet alleen doorheen willen gaan. Voor mij was het enigszins een troost dat we als koppel in ieder geval zwanger konden raken, nu moet het alleen nog even blijven plakken! Ik hoop voor je dat je snel een goede zwangerschap zult hebben!