Ik heb van mijn vk het boek ''geen blote voetjes in het gras'' te leen gekregen.. het is nu 6 weken geleden dat we onze dochter verloren zijn maar tot nu toe kan ik het nog niet om het boek te lezen.. toch vroeg ik me af of iemand dit boek al wel heeft gelezen en wat vond je er van , en zijn er nog meer boeken die goed zijn om te lezen.. limegreen
Ik heb stille baby's, vond ik wel goed en fijn om te lezen (en ook om anderen te laten lezen, dan begrijpen ze het toch iets beter) Sterkte meid!
Ik heb zowel geen blote voetjes in het gras als in het zand gelezen. Ik vond het hele mooie boeken. Zoveel herkenning. De blote voetjes in het zand vond ik wel iets beter. Mooier omschreven zeg maar. Als je er aan toe bent moet je ze zeker lezen. Het heeft mij wel geholpen.
Ik heb m ook gelezen, meerdere malen zelfs. Een prachtig boek, waardoor je zeker het gevoel krijgt niet alleen te staan in je verdriet. Maar ook heel confronterend. Ik zou het zeker lezen als je eraan toe bent! Knuffel
Ik heb dit boek en Darry* zijn verhaal staat er in. Vind het een goed boek vooral omdat het allemaal verschillende verhalen van engeltjes zijn en lotgenoten, maar soms ook behoorlijk confronterend. verder weet ik zo even geen titels omdat ik dat toch moeilijk blijf vinden.
Ik ken het boek niet, maar lees het vooral wanneer jij daar klaar voor bent!! Ik heb hetzelfde met andere boeken en de liedjes die wij op de crematie van Luuk hebben gedraaid: daar heb ik lange tijd geen puf voor gehad om die weer eens te luisteren en nu luister ik meerdere keren per week! De tijd om te lezen komt vanzelf een keertje.
lieve limegreen via berichtjes kwam ik er achter dat je 6 weken geleden je kindje bent verloren, ik denk dat ik namens alle april meiden je heel veel sterkte mag wensen met dit verlies,als je er over wilt praten of je verhaal kwijt wil mag je me altijd Pb-en een hele dikke knuf trotsemama