wie weet of dat ook schadelijk is? Wij hebben onze meubels geverfd met white wash.. alleen nu ruikt het heel erg in de woonkamer, ik heb wel een raam en deur open.. en de woonkamer is ook groot.. Maar toch houd het me bezig..en word ik er een beetje kortademig van
het is niet aan te raden nee. Volgens de adviezen mag je alleen schilderen met verf op waterbasis als je zwanger bent. En als je zegt dat je er kortademig van wordt zou ik ff wat meer luchten en ergens anders gaan zitten
Heb je verf op waterbasis? Dat is beter. Al vind ik dat je het altijd ruikt (verf), maar op waterbasis is niet schadelijk. Even goed luchten of in een andere ruimte gaan zitten!
Mijn man is ook flink aan het verven hier en het stinkt toch enorm. Kunnen ook niet veel luchten want er is maar 1 raampje. Tis wel op waterbasis dus dan is het niet schadelijk is me verteld. Bij mijn eerste zwangerschap is er hier ook veel geverfd en niet op waterbasis. Heb toen ook in de rats gezeten want het was ook nog eens in de eerste 8 weken van de zwangerschap. Gelukkig is ons ventje hartstikke gezond! Als je er kortademig van word zou ik toch veel naar buiten gaan nu voor een portie frisse lucht...
Het is niet heel erg als je er maar niet de hele dagen inzit zei mijn vk. Ondanks dat zijn wij toch ook maar overgegaan op waterbasis!