Och nee zo snel heb ik dat ook niet hoor! Ik heb dan niet gelijk zoiets van zal vast een dom mens zijn, ik maak ook vaak genoeg vage opmerkingen
Ik heb bij mijn oudste zoon Bv gegeven en bij de jongste niet mede omdat ik dacht dat het te druk zou worden voor ons. Achteraf miste ik toch dat contact met mijn zoontje. Iedereen moet lekker zelf weten wel of geen BV . Nu bij deze beeb ga ik wel weer Bv geven . Ondanks dat ik enorm last van stuwing had bij mijn oudste en pamela anderson wel leek heb ik zoiets van het is goed en geeft je een heerlijk innig contact met je kleine. en ik word woest als mensen zeggen dat je geen goede moeder zou zijn als je geen BV geeft wat een onzin zeg, er zijn nou eenmaal vrouwen die dat niet prettig vinden aan hun borsten dat kan en dat dient die VK maar te accepteren. Er zijn en blijven altijd wel van die fana's tussen zitten. xxx jet
ik weet niet of het al gezegd is maar in bv zit ook niet alles je moet vit k en d gaan bijgeven! ik heb ook flesvoeding gegeven en voel me echt niet schuldig! maar ik ben wel benieuwd hoe bv zou zijn... desondanks ga ik bij de tweede weer flesvoeding geven, omdat het me super is bevallen! Mijn vriend (man) vond het ook geweldig en als hij thuiskomt doet hij alle flessen (nog steeds) en dat vind hij geweldig! zou het niet anders willen, maar respecteer natuurlijk ook mensen die wel bv geven! Zoals ze dat bij ons ook moeten doen..
Ik heb bij mijn beide kinderen voor flesvoeding gekozen maar heb daar ook veel gezeur over gehad.Mijn dochter is nu 4 en een mooie gezonde meid geworden niks mis mee dus en mijn zoontje doet het tot nu toe ook erg goed. Ik kreeg tijdens de zwangerschap van Vince een andere vk erbij en die vond het ook nodig om er weer over te beginnen terwijl de vk die ik bij mijn dochter had het een keer heeft gevraagd en toen al direct zei eigenlijk weet ik het al flesvoeding zeker en heeft er geen woord meer over vuil gemaakt.Ik voel me helemaal geen slechte moeder omdat ik geen borstvoeding heb gegeven.Idereen moet zelf weten wat te doen! Liefs Claudia