nog zo lang wachten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jet75, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Pfffffff, ik moet nog zo lang wachten voor die 20 weken echo!
    14 februari mag ik dan en dan willen we ook weten wat het is.
    Maar het duurt nog zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lang.
    Het is wel een mooi valentijskado'tje moet ik zeggen en ik ben ook zoooooooooooooooooooooooo nieuwsgierig wat het is.
    Ik heb namelijk al twee jongens en zou het leuk zijn als het een meisje is maar een jongen is ook leuk natuurlijk maar het belangerijkste is als het maar gezond is.
    Maar toch dat wachten maakt me een beetje pffffffffff.

xxx Jet

2. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Ik ken et, ik moet nog 1 week wachten op mn eerste echo (termijnecho) de dagen kruipen echt voorbij.
    En ik wil zo graag weten of alles goed zit :(

Succes met wachten ! ;)

Mona

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Meid, voor je het weet is het alweer zo ver!
    De tijd vliegt als je zwanger bent! Kop op, voor je het weet is het al 14 februari ;)

4. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Erg he wachten, ik heb vanmorgen naar de VK gebeld voor een 1e afspraak. Die is dus pas 15 januari, dat duurt nog 4 weken.
    Terwijl ik zo benieuwd ben of alles goed is.
    Nou ja misschien dat het scheelt dat de kerst er aan komt, gaat de tijd misschien iets sneller.

Groetjes

5. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Voordat je het weet is het zover! Ga er maar niet teveel aan lopen denken, dat deed ik ook in het begin. Ik wist al heel vroeg dat ik zwanger was, misschien al met 4 weken. En de tijd is zooo snel voorbij gevlogen, nu ben ik al over de helft! En ik lag me altijd druk te maken dat het zolang duurde voordat ik een echo/onderzoek kreeg. Dat moet je echt niet doen.
    Gewoon lekker genieten!

6. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik denk idd ook wel dat het scheelt dat kerst en oud en nieuw er tussen zitten gaat vaak wel wat sneller de tijd.
    Ik weet ook wel dat het een kwestie van wachten is en dat ik moet gaan genieten maar ja toch . Ik weet dat het voorbij schiet ik had dat bij de jongste toen ik 20weken was toen ging het ineens erg snel allemaal.
    Het is en blijft iets spannends hoor . Elke 4 weken nu naar de Vk dus elke 4 weken het hartje mogen horen erg spannend.

liefs
    Jet

7. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ooh zo herkanbaar Jet, ik heb toevallig vanmorgen een afspraak gemaakt voor 19 januari voor de 20 weken echo en ook ik kan niet wachten.
    Moet er ook vaak aan denken en hoop zo dat 'alles' wat ze kunnen zien ook goed is etc brr spannend en zenuwslopend of niet haha.

8. Niet meer actief

ik heb 8 januari mijn 20 wkn echo vindt het ook zo lang duren:| wel heb ik 29 dec een afspraak bij de gyn waar ik het hartje dus wel zal horen :)

9. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Ik heb 5 februari mijn 20 weken echo en ik kan ook niet wachten tot ik weet wat het is :) :) dus ook hier kruipen de dagen nu voorbij.......!

10. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik begrijp dat Nederlandse systeem echt niet, heb ik hier al vaker gezegd.
    In belgië heb je om de maand een onderzoek en ook een echo. Ik zie dus elke maand mijn kleintje op het scherm, terwijl jullie in normale omstandigheden jullie kleintje maar maximum 3 keer te zien krijgen.

11. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Daar baal ik dus ook van!

Maar ja niets aan te doen.. denk ik?!

12. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Denk ik ook niet.

Heb een vraagje... Waar halen jullie toch je leuke zwangerschapsbanners vandaan? Ik heb er eentje van dit forum, maar zie er zoveel die helemaal anders en leuker zijn (sorry voor de makers van dit forum *bloos*)

13. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    banners kan je makken op
    tickerfactory.com
    tickercentral.com
    baby-gaga.com
    9maand.be
    lilypie.com

en vast op nog meer sites die ik niet ken of alweer ben vergeten ;)

14. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Hi Jet, we gaan gewoon samen wachten want ik heb mijn 20weken echo diezelfde week, 12 februari! Ik denk dat we maar gewoon moeten gaan genieten van de zwangerschap en een buikje gaan kweken! Als we die echo hebben zijn we al op de helft dus kan je nagaan hoe snel dat gaat... Succes met wachten, ik denk aan je!

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Heeeeeeel herkenbaar!

Ik vond het ook verschrikkelijk lang duren eerst tot aan de 12 weken echo en daarna tot aan de 20 weken echo! Maar het is toch echt heel snel voorbij gegaan! Geniet maar lekker van de zwangerschap! ;)

16. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik kon ook niet wáchten!
    En het beste is idd ook om niet te gaan zitten wachten, maar om zoveel mogelijk leuke dingen te doen.
    Dan heb je vanalles om naar uit te kijken en ondertussen verstrijkt de tijd.

17. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Wat een lieve reacties allemaal!
    Ja wachten kan lang duren idd kaartje.
    Nou eerst de kersdagen en oud en nieuw voorbij en dan maar echt gaan aftellen dan .
    Leuk dat jij hem in de zelfde week als mij hebt extra spannend hoor!

xxx jet

Deel Deze Pagina