Wij gaan in oktober naar Curaçao en nemen dan de buggy mee. Vandaag merkte ik dat mijn zoontje al redelijk klam uit de buggy kwam na een tripje naar de supermarkt. Nu weet ik niet hoeveel hij kan en wil lopen in oktober, hij loopt nu al best goed, maar ik kan mij hele stukken niet voorstellen, dus hij zal hoe dan ook af en toe in de buggy liggen/zitten. Nu zag ik dit ding, de aeromoov, en dat lijkt mij wel heel fijn voor de kleine man. Maar is het ook wat? Het kost 20,- dus voor het bedrag hoef ik het niet te laten, maar heb liever geen miskoop in huis
Ik heb er 1 van de prenatal in de maxi cosi (gehad). Werkte hier prima. Dl was nog wel wat klam maar lang niet zoveel als anders en bad toen ook wel 3 uur in de maxi cosi gezeten (ivm vakantie).
Deze is van aerosleep, maar heet dus de aeromoov Klinkt goed mamaLe! Denk dat ik er gewoon 1 koop... Heb een nuna buggy en als dat ding niet optimaal werkt voor de zweterigheid, werkt het tenminste om m'n buggy langer mooi te houden en op te fleuren haha