Geen box te krijgen!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Loenie88, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Hoi,

Ik woon ook in het buitenland en heb hetzelfde probleem. Wij hebben een hond dus het is wel handig om iets te hebben wat beschermt ;) Ik zat ook te overwegen om een ledikant in de woonkamer te zetten, maar vind een box toch mooier.

Heb nu een quote aangevraagd bij een zeepost bedrijf hoeveel het verzenden kost. Voordeel van het wel nieuw kopen (er zijn ook goedkope boxen, je hoeft er niet 1 van 100en euro's te kopen) is dat ze uit elkaar in een kartonnen doos worden geleverd, makkelijk te verzenden. (En wij willen familie/vrienden niet ook nog vragen een box uit elkaar te halen en in te pakken voor ons). Ik heb een goedkope box op babypark.nl gevonden en vervolgens de klantenservice een mailtje gestuurd om te vragen naar de afmetingen van het pakket waarin het wordt bezorgd en het gewicht, zodat ik een quote voor zeepost kon aanvragen. Ik kreeg dezelfde dag antwoord! En zeepost is redelijk goedkoop. Duurt wel even, maar we hebben toch geen haast. Ik ben benieuwd wat de quote is!

Het kan trouwens ook de moeite waard zijn om op Nederlandse expat facebook pagina's en websites te kijken! Ik had een box gevonden maar helaas was iemand anders me voor :). En probeer anders een berichtje te plaatsen als je niks ziet, misschien heeft iemand er wel eentje staan voor je :)

2. Loenie88

Loenie88 Lid

7 jun 2015
    26
    0
    0
    New York

Het is inderdaad ons eerste kindje en opzich geen must maar het is waarschijnlijk meer een tik in mijn hoofd omdat iedereen die ik ken uit Nederland een box heeft en ik niet beter weet haha.
    Ben gewoon aan het kijken wat de opties zijn en misschien is het ook helemaal niet noodzakelijk.
    Ik ben inderdaad lid van expat sites enz daar kan ik het inderdaad wel eens proberen

Bedankt voor je reactie

3. Loenie88

Loenie88 Lid

7 jun 2015
    26
    0
    0
    New York
    Dat vind ik nu ook, een ledikant kan ook maar vind inderdaad een box gewoon mooier.
    Ik zal eens de expat sites/fbpagina's bekijken, had ik nog niet aan gedacht.
    En inderdaad zeepost kosten bekijken

4. Loenie88

Loenie88 Lid

7 jun 2015
    26
    0
    0
    New York
    Haha nee daar had ik ook nog nooit bij stil gestaan. Maar een Amerikaanse vriendin hier had er nog nooit van gehoord!:(

5. Loenie88

Loenie88 Lid

7 jun 2015
    26
    0
    0
    New York
    Dank je! Ik zal ze is bekijken!

6. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Wellicht zelf een maken?
    Wij hebben er een die uit eigen schuur komt. 8 latjes met spijlen er tussen, blokjes waar de bodemplaat op rust.
    Op de juiste hoogtes is er met een spijker een gat geslagen in de spijlen, blokjes bevatten ook spijkers zodat ze horizontaal hangen. Ze klemmen vast door een bout die we aandraaien met een moer (als ik het goed benoem).

Heel simpel, is even werk. Maar je kunt het zo mooi maken als je zelf wil.
    en anders een timmerbedrijf in de buurt die op aanvraag een box kan maken?

Tante gebruikt een tweeling ledikant als box, die zijn ook breder.

7. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Je kan even kijken bij parcel internationel wat het kost om zo iets over te laten komen kan per vliegtuig en zee ook nog miss is dat een optie wat verrot dat ze dat niet kennen zou toch denken dat het normaal is maar zo zie je maar

8. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Je woont in new york, ik zou zeggen laat er 1 maken ;)

The land of opportunities haha

Lijkt me wel heel vervelend om zo op zoek te moeten naar zoiets simpels als een box!
    Ik zou op zoek gaan naar een vakschool o.i.d.
    Daar kan je het mogelijk nog redelijk goedkoop en naar wens laten maken :D

Deel Deze Pagina