welke blender babyvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door mummie2b80, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Hoi,

Welke blender kunnen jullie mij aanraden voor het zelf bereiden van babyvoeding? Ook nog in een beetje betaalbare prijsklasse.
    Heb echt even geen idee!

gr Brenda

2. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik gebruik een staafmixer... Werkt ook perfect.
    Die koste maar 25 euro bij de bcc. Was wel een aanbieding normaal kost ie 35 euro

3. 894hi

894hi Niet meer actief

staafmixer werkt idd ook prima wij hebben van avent zo een baby stomer/blender die kreeg je voor 53euro met een abbo op het blad kinderen mooi dingetje hoor ook om fruitsapjes voor mezelf te maken

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gaat prima met een staafmixer, maar op zich is fijnmaken niet nodig hoor! Kleinere porties lukken het beste als je ze in een mok doet waar je staafmixer net in past.

Wij hebben gewoon vanaf 6 maanden stukken gekookte groente aangeboden die ze zelf konden pakken en de hele prutfase overgeslagen.

5. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Wij hebben een Magimix gekocht!!!
    Dus echt zo'n keukenmachine.... Maar daar maak ik van alles in hoor zoals: pastasauzen, boemboems voor indonesch

Hij kosten wel 80,- maar werkt echt super... HJad er eerst een van princess bij de blokker vandaan en die heb ik na 2 weken strijd al in de grijze container gegooid!!!!!!

6. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben de stomer/blender van Avent bij het abonnement op de kinderen, super!

Deel Deze Pagina