Hoi, Welke blender kunnen jullie mij aanraden voor het zelf bereiden van babyvoeding? Ook nog in een beetje betaalbare prijsklasse. Heb echt even geen idee! gr Brenda
Ik gebruik een staafmixer... Werkt ook perfect. Die koste maar 25 euro bij de bcc. Was wel een aanbieding normaal kost ie 35 euro
staafmixer werkt idd ook prima wij hebben van avent zo een baby stomer/blender die kreeg je voor 53euro met een abbo op het blad kinderen mooi dingetje hoor ook om fruitsapjes voor mezelf te maken
Gaat prima met een staafmixer, maar op zich is fijnmaken niet nodig hoor! Kleinere porties lukken het beste als je ze in een mok doet waar je staafmixer net in past. Wij hebben gewoon vanaf 6 maanden stukken gekookte groente aangeboden die ze zelf konden pakken en de hele prutfase overgeslagen.
Wij hebben een Magimix gekocht!!! Dus echt zo'n keukenmachine.... Maar daar maak ik van alles in hoor zoals: pastasauzen, boemboems voor indonesch Hij kosten wel 80,- maar werkt echt super... HJad er eerst een van princess bij de blokker vandaan en die heb ik na 2 weken strijd al in de grijze container gegooid!!!!!!