Hoi Onze zoon is nu bijna 7 weken. Was bij de geboorte 2730gram en inmiddels 4 kilo (2weekjes geleden). Hij krijgt nu 5x120+4. Hier doet hij het goed op. Hij krijgt de eerste fles om 06:00 uur en dan elke 4,5 uur en 's nachts 5,5 uur Laatste fles dan half 1 ( of is eigenlijk de 1e fles Maar ik moet hem om half 1 echt wakker maken want dan is hij in diepe slaap. Ik zit een beetje te puzzelen wat nu handige tijden zijn voor de voeding? Want kan het kwaad dat hij dan zo vast slaapt? Is het beter de laatste fles rond half 12 te gaan geven en kijken of hij de nacht wat door kan gaan slapen? Bedankt alvast O ia wil wel graag de 1e fles rond 6:00 blijven geven omdat als ik straks ga werken dit ook de tijd zal worden voor de fles
Hoi, Wanneer je de voedingen om de 4 uur geeft, kom je met de laatste voeding rond 10 uur uit en kun je kijken of je kindje door kan slapen tot 6 uur. Komt je kindje dan een keer extra, dan is dat geen probleem, hij mag ook meer voeding drinken dan hij nu krijgt. Groetjes eveline
Hoi Bedankt voor je reactie. Dus dan elke 4 uur 120x4. En hij dan 's nachts komt? Wat geef ik gem dan? Weer 120? Ook als hij dan om 04:00 uur komt? Dan de 1e weer om 06:00 uur? Groetjes Rianne
Meneer kwam keurig om 4:00 uur. Laatste fles 23:00 uur. Hem 120+4 aangeboden en ging schoon op. Daarna om 6:30 wakker gemaakt om weer op de juiste tijd te kunnen starten. Bij 2e boertje viel hij al bijna in slaap op mijn schouder. Dus geen fles meer aangeboden maar speentje. Geslapen tot half 10 en 10 uur weer de fles gehad. Dus gubg best goed en krijgt hij voor mijn gevoel niet ineens zoveel door een extra fles 's nachts