vrolijk wakker worden, daarna heel boos

Discussion in 'Baby en dreumes' started by messema, Nov 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. messema

messema Actief lid

Nov 24, 2008
    113
    0
    16
    Hallo,

Misschien herkent iemand dit, als m'n zoontje wakker wordt en ik ga naar hem toe dan zit hij te glimlachen en vrolijk te doen. zodra ik hem oppak dan is hij toch binnen 2 tellen boos!! Het maakt niet uit of hij lang of kort geslape heeft, of het tijd is voor z'n fles of niet hij is gewoon heel erg boos! als ik hem dan even in de box leg onder de mobiel dan zit hij daar weer tegen te glimlachten enz. zodra hij opgepakt wordt of bij me zit dan gaat hij weer huilen!! ik snap het niet meer!!

gr. astrid

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Misschien is ie dan nog moe? Je kan proberen als hij gewoon in bed ligt te 'kletsen' hem nog even te laten liggen

3. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Whahaha sorry dat ik lach maar ik herken dit zo. Etenstijds is etenstijd en mama's snappen niet altijd dat het dan echt direct in de mond moet. Bij ons ook hoor gillen krijsen alsof hij nooit wat krijgt. Net nog met zijn fruithapje, gillen tussen elke hap omdat het niet snel genoeg ging...

Je zou toch denken dat ze nu wel door moeten hebben dat ze altijd hun eten krijgen haha

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hoe oud is hij? mijn meisje heeft een periode gehad dat ze absoluut niet op schoot wou zitten dus toen heb ik haar voornamelijk laten spelen en ontdekken, nu vind ze het heerlijk, vooral als ze moe is maar ze heeft het wel moeten `leren`.

5. messema

messema Actief lid

Nov 24, 2008
    113
    0
    16
    Hij is nu 10,5 weken oud. Hij kan dan eigenlijk geen honger hebben want hij wordt ook weleens een half uur na fles wakker en dan is het ook brullen. ook als hij uitgeslapen is het zo. Het blijven toch rare wezentjes!!!

6. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Mijn 1e reactie is ook: is hij nog moe? als mijn zoon nog moe is en ik pak hem uit bed dan is hij ook erg huilerig en Chaggie ;)

7. Meryl

Meryl Bekend lid

Jan 30, 2009
    737
    0
    0
    Moeilijk soms om die kleintjes echt te begrijpen inderdaad...
    Ik weet het niet hoor, denk maar een beetje hardop...maar is het alleen bij het oppakken? Zou hij last van zijn armpje kunnen hebben ofzo? Misschien een keer met aankleden een spiertje verrekt..?
    Je weet het niet...

Share This Page