sophie eet fruit heel goed, warm (vers, zelfgemaakt) eten gaat er ook heel goed in. maar dat brood, dat gaat niet in, soms als we geluk hebben 4 mini stukjes. besmeert met boter en smeerworst/smeerkaas, tis echt met hangen en wurgen. verder gaat alles goed, maar ben benieuwd wie zn hummel nog meer geen brood wil.
Zo langzamerhand gaat het er nu wel in... en net zoals jij zegt, al het andere gaat er prima met stukken in... maar brood gaat toch altijd moeizamer... Hier werkt: goed in de wangzak stoppen en afwisselen met linker en rechterkant...af en toe ff de wang van de buitenkant masseren. En geregeld even de vinger langs het gehemelte halen om brood weer los te maken. de laatste paar dagen vouw ik de boterham dubbel ( zonder korst) en laat ik hem het eraf zuigen/bijten. Gaan er veel grotere stukken in, maar omdat ie het dan zelf bepaald gaat het goed.
haha, vandaag was het nog leuker. we stonden met zn 2en voor haar gek te doen, stukkie brood in de aanslag. ze lachte wel en had lol, maar tandjes bleven bleven knetterhard op elkaar! zo van, dat gaat er echt niet in!
de mijne eten nog geen brood maar mischien eens proberen met het brood eerst wat zompiger te maken met haar melk en ze het met de lepel laten eten zoals een pap en zo stilletjesaan minder melk erbij doen tot ze aan een gewone snede zit? ik heb mijn 2 oudste zo brood leren eten
Als ze niet zo dol is op brood, gewoon pap geven en als je zelf brood eet een stukje laten proeven. Op een gegeven moment wil ze het wel.
Louise wil ook geen brood, ze kijkt me aan alsof ik haar vergiftig en weet niet hoe snel ze het er weer uit moet werken. Als we geluk hebben slikt ze af en toe eens een stukje door. Ik heb alles al geprobeerd, kleine stukjes, korstjes, nat maken in de melk, in de fruithap, het maakt niet uit, ze moet het gewoon niet. Ik doe het nu zoals dirksmama al zegt, lekker Bambix geven en als ik zelf een broodje eet, geef ik haar een stukje. Het is nu ongedwongen en dan ziet ze maar of ze het wel of niet opeet. Hopelijk wil ze het binnenkort ook echt eten
Tot 12 maanden kregen we er bijn ageen brood in,hoogtens 3 inie mini stukjes...en van de een of andere dag ging het wel...soms nu zelfs 2 boterhammen....ik geef wel alleen met boter en als ze klaar is krijgt ze een plakje worst of kaas!