hallo dames, ik heb een vraag.. ik geef mijn zoontje nu elke avond een schep rijstebloem in zijn laatste fles van 19.00 180/6. en ik gebruik de flessen van tommee tippee. de rijste bloem gaat goed door speen 3. maar nu wil ik beginnen met s'ochtends de papfles geven als de 4+ maanden rijstebloem op is, en dan bambix 6+ maanden zonnige ontbijt fijne granen. maar mijn probleem is dat die pap niet door speen 3 kan.. en ik heb de papspeen van tommee tippee gekocht en het eens geprobeert of dat lukte met die dikke pap... maaaaaar dat gaat veelste snel voor me zoon dus dat gaat ook niet... heeft iemand hier ervaringen mee? zo ja, wat doen jullie of zouden doen? tips zijn welkom!!
Ik heb een speen gewoon een klein beetje ingeknipt. Maar er gaat hier al heeeeel erg lang snel de fles leeg, die 15-20 minuten halen we lang niet meer, 5 minuten zou al lang zijn tegenwoordig.
Die papspeen van Tommee Tippee gaat inderdaad veel te snel! Wat een groot gat zit daarin! Probeer anders de variabele speen (met de X), die is groter dan de 3, maar kleiner dan de papspeen, en varieert in grootte naarmate hij harder zuigt.
heb je die X speen wat jij zegt ook van tommee tippee? en waar kan ik die kopen ik heb namelijk nog nooit van die speen gehoord!
Ja, ik had hem van bol.com, maar ik zie dat er op bol.com bij staat dat het ook een papspeen is, dus wellicht is de X speen wel degene die je al hebt? bol.com | Tommee Tippee - Closer to Nature Flesspeen - Variflow | Baby gebruiken wij. De papspeen die bij ons te snel gaat is deze: bol.com | Tommee Tippee - Closer to Nature Papspeen | Baby
Gek genoeg staat er op de eigen site van Tommee Tippee een verkeerde foto bij de variflow speen... Op de Engelse versie staat wel de juiste foto: easivent? variflow teats | Tommee Tippee
Eh... Dan bestel je ze toch gewoon op bol.com? bol.com | Tommee Tippee - Closer to Nature Flesspeen - Variflow | Baby dus.