Dames, Wie o wie kan me helpen? Bij mijn Teutonia kinderwagen zit een wit tuigje, het lijkt veel op dit tuigje: http://www.vegro.info/CmsData/Artikelen/Fotos/7041/7041_mi1_li.jpg . Vermoedelijk hetzelfde systeem. Nu heb ik eindelijk uitgevonden hoe dit tuigje aan te doen bij Yelena, maar nu weet ik niet waar ik het aan moet bevestigen in de wagen. Van de gebruiksaanwijzingen op de site van Teutonia word ik niet veel wijzer. Daar staat eigenlijk alleen omschreven dat er D-vormige ringen zijn die gebruikt kunnen worden voor het bevestigen. Er zit een riem in de kinderwagen zelf met aan het uiteinde een grote ring. Volgens mij kan die wel gebruikt worden. Is er iemand die weet hoe dit systeem werkt, kan die iemand mij dat uitleggen? Hier nog een plaatje van hoe mijn wagen er ongeveer uitziet: http://img.quoka.de/Teutonia_Kinderwagen_Mistral---foto-bild-18-24301818.jpg
ik heb een teuteonia fun (2008 ) en daar zit ook zo'n tuigje in maar dat zat al vast toen die geleverd werd. Heb het ook nooit los gehaald maar heb even voor je gekeken: De onderkant, dus wat tussen de beentjes komt is het makkelijkste vast maken: het stukje met het kleine kunststofdingetje door de zitting (in het midden onderaan trekken (moet je het kunststofdingetje wel even draaien want normaal past het er niet door heen, zodat het niet los kan schieten) De bovenkant (2 keer ) is wat lastiger. maak de bekleding bovenaan wat los, en dan zie je de achterkant van de zitting. Die bestaat bij ons uit een zwart kunststof plankje met allemaal gaten er in. Boven aan heb je 4 langwerpige gaten en daaronder 2 langwerpige (iets kleiner en vertikaal) en 2 nog kleinere gaten (in een rijtje van 3) en horizontaal. Door die gaatje (en dan zit het bij ons in de middelste van de 3) moet je op dezelfde manier dat kunststofdingetje (wat aan het uiteinde zit van het tuigje) proberen te krijgen. En dan zit het tuigje vast op de goede manier. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Succes er mee en als het niet lukt of je moet nog meer weten dan laat het maar weten.
dank voor je snelle antwoord! maar volgens mij gaat het zo niet lukken omdat ik geen gaten in de bekleding heb zitten voor de riempjes.