Gister avond zag ik na dat ik had geplast een vliesje liggen in de toiletpot,wat kan dit zijn? kan dit ook van een niet bevrucht eitje zijn geweest? Ik heb dit nog nooit gehad
Het zag er wittig uit,beetje lastig om uit te leggen maar dreef zegmaar gewoon beetje in de urine, het leek echt op een vliesje,maar volgens mij was hij niet erg dun!
Ik had dit ook een aantal weken geleden, ik vond het toen ook vreemd! Weet nog steeds niet wat het geweest is.
Ik kan ook niet echt zeggen wat het is... Ik heb alleen wel als ik zwanger ben dat er een soort witte stukjes/sliertjes in mijn urine zitten, die soms ook best groot zijn! Was het echt wit of meer doorzichtig? Bij mij waren ze echt altijd wit.
Die witte dingetjes herken ik wel, dat had ik ook in mn zwangerschap. Het was nu bij mij echt een doorzichtig vliesje. (En ik ben echt zwanger)
bedankt voor al jullie berichtjes!! Het was echt wit achtig.. het leek een beetje op vruchtvlees van een sinaasappel ofzo,hahah... alleen dan natuurlijk wel een andere kleur
sinds ik met de pil ben gestopt vind ik zowieso dat er van alles rare vliesjes,afscheiding, en propjes uit komen haha. dokter ei dat het normaal was,