Hallo allemaal, Volgende week willen mijn man en ik gaan testen of ik misschien zwanger ben. Nu vroeg ik mij af.. Welke testen hebben jullie gebruikt? En welke zouden jullie adviseren of afraden?
kruidvat... een doosje met 2 testen idd die van 5 euro Action geven vaak indrogers of valse testen die zou ik niet doen.
Op Zwanger & Kids punt nl is er ook een leuke dagaanbieding nu... 3 casettes voor 4 euro.... Ik had vorige week 3 gratis midstream testen binnen, betaalde alleen verzendkosten
Ik heb andere mensen juist positief over action testen gehoord. Ach ja, gewoon maar kopen waar jij een goed gevoel bij hebt
Ik denk dat ik zowel bij de Action als de kruidvat even ga kijken. Ik ben doodsbenauwd om een test te kopen. Dus als ik een test koop, wil ik wel een betrouwbare. Wanneer zouden jullie clear blue gebruiken? Pas als die van action/kruidvat uitwijzen dat ik zwanger zou zijn?
ja naturel als je een streepje hebt kun je die met wekenindicator wel gebruiken. Die is erg gevoelig... Maar ook duur dus zeker even een streepje afwachten
Ik heb de midsteam testen van Sensitest gebruikt. Die met een roze dop en een hartje erin. Die kun je online bestellen, volgende dag in huis. Komen gewoon in de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. Ze zitten gewoon in een bruine envelop.
Ik begrijp uit de reacties dat die van de kruidvat meer in trek zijn/betrouwbaarder zijn? Een dezer dagen zullen wij testen gaan aanschaffen. Spannende tijden dit!!