HELP!Weet iemand wat dit.. zal het er mee te maken hebben?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sakina, 13 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    Hallo meiden

Klink misschien stom dat ik dit ga vragen maar ik waag het erop en hopen da ze ni gaan lachen hihi..

ben gewoon heel erg zenuwachtig en dit is de eerste x dat ik dit voel...

Ik wou vanmorgen mijn slijm bekijken of het nog steeds was als dat het was.. (heb namelijk mijn eisprong al gehad)

maar met controleren moest ik binnenin gaan omdat buiten al af had geveegd:S

in ieder geval ik ging binnen in en het leek wel een en al bergen.. zo dik van binnen alles heb nog nooit gehad., zo dik.
    en er zat een berg om het zo maar te noemen en ik drukte erop wert meteen misselijk en heb sinds dien heel erge buikpijn nu...

weet iemand wat dit kan zijn kan het te maken hebben met een zwangerschap...

Please help me !

liefs sakina

P.S. Ik heb mijn eisprong vorige week woensdag/ donderdag gehad... mijn ei was 3/ 4 dagen eerder gekomen...

Edit mod: een post helemaal in vette letters is niet toegestaan. Ik heb ze gewoon gemaakt. Elmo

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    was het niet je baarmoedermond die heel laag zat? als je je hele cyclus door zou voelen, zul je merken dat die tijdens je cyclus steeds veranderd. van hoog/ laag/ hard/ zacht.
    wat het betekend weet ik trouwens niet..

3. Niet meer actief

Het klinkt niet echt goed hoor meid!
    Misschien is de ha een optie?

4. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten

Nou je zegt miss mijn baarmoeder want als ik er op druk voel ik het heel goed in me buik...

maar dan hangt die wel heel laag deze x

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Sakina,

Je hebt al een topic hier bij zwanger worden. Misschien kan je je vragen in datzelfde topic zetten. Om het overzicht te bewaren, doe ik dit topic op slot.

Groetjes
    Elvira

Deel Deze Pagina