Net moest ik flink niezen (lekker haha) maar nu voelde ik erg felle steken vlak boven mijn schaambot.(?). Nu dacht ik eerst bandenpijn, maar ik lees overal dat je dat voelt aan de zijkant van je buik of in je liezen. Alleen ik heb het rechtboven mijn schaambot.. weet iemand wat dit is??
Ja, is toch bandenpijn en heel normaal. Kunnen echt flinke steken zijn, dat je echt denkt: auw!!! Komt mij heéééél bekend voor.... Niets om je zorgen over te maken!
gelukkig, want het deed behoorlijk pijn! echt scherp! en dan niet op de plek waar ze zeggen dat je bandenpijn moet voelen haha! Ben ook zo ongerust omdat ik helemaal geen zwangerschapssymtomen heb haha :S Maar ben gelukkig wat gerustgesteld!!
Oh ik herken het helemaal, ik had vanmorgen ook een flink niesbui en dat doet ook zo'n zeer. Van die gemene felle steken.
Ik herken het ook hoor. Ik ben verkouden en moet veel hoesten en niezen en dat geeft echt van die soort steken. Vervelend, want ik schrik elke keer als dat gebeurt. Dan denk ik dat er iets mis gaat...(ben nog een beetje onzeker omdat ik net weet dat ik zwanger ben)
ik heb dat ook als ik moet niezen, en ben zooo verkouden dus dat niezen gebeurt nogal vaak maar had het opgezocht en is idd normaal. succes allemaal
Ik herken dit van m'n eerste zwangerschap, het doet echt pijn ! Het kan wel helpen je knieen op te trekken zodra je een nies voelt aankomen, nu kan dat natuurlijk niet overal maar als het wel kan probeer het eens.