Hallo dames , Ik ben nu rond de 13 weken zwanger, en heb sinds 1,5 week geen buikpijn meer (had tot 12 weken dagelijks zo'n menstruatie gevoel). Is het raar dat mijn "buikpijn" van de een op de andere dag verdwenen is? Maak me namelijk wel zorgen. Liefs Lauraa87
ik heb het ook veel minder,heb het nu ook nog maar een dag of 2 van de 7 denk dat het vrij normaal is?
Is normaal hoor. Je zult vanzelf wel ander soort pijn krijgen de welbekende 'bandenpijn', alhoewel niet iedereen dit krijgt.
Dankjewel voor de reactie's (en ook nog zo snel!) Ja, ben al een beetje gerustgesteld. Mijn moeder zei ook (ze heeft 6 kinderen dus best wat ervaring hihi) dat het zo in een keer verdwijnd rond de 12 weken en rond de 16 weken je wel weer buikpijn krijgt. Had tog ook even naar het ziekenhuis gebeld, en de assistente zei dat zolang ik geen bloedverlies had ik juist blij moest zijn dat ik geen klachten meer heb ! Ik ga proberen het een beetje naast me neer te leggen ! Groetjes
Geniet ervan meis. Ik ben ook zo iemand, als ik niks voelde dacht ik o jee, voelde ik weer wat dan dacht ik ook weer o jee hahah. Vraag zoveel mogelijk aan je moeder, die heeft tenslotte ervaring etc.