Geen buikpijn meer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door YasmijnN, 17 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Mag ik vragen welke onderzoeken er allemaal zijn gedaan? Ik zou namelijk denken dat het aan het zaad ligt. Als ik jullie was zou ik nu chromosomenonderzoek laten doen..

2. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Hebben we laten doen, uitkomst was goed. Ligt dus echt aan mij!

Met de bloedverdunners leek het goed te gaan, maar ben 1 dag heel laat geweest met prikken en geef mezelf nu de schuld.

3. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Wilde als lezer van dit topic toch even reageren. Ik ben helemaal niet medisch onderlegd en ook niet bekend met de mmm of eiceldonaties, maar je moet niet jezelf de schuld geven. Het is echt moeder natuur die besluit of een zwangerschap goed gaat of niet.

Ik hoop dat je morgen toch positief nieuws krijgt bij de echo, alhoewel je waarschijnlijk ook het beste voorbereid kan zijn op minder goed nieuws. Is er al een plan van aanpak besproken wat er gebeurd/gedaan zou worden als het deze keer niet lukt?

4. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Yes ik ga uit van niks en hou rekening met het ergste.

Nee bij het UMC was de oplossing voor de miskramen de bloedverdunners, die heb ik nu geprobeerd en dat leek goed te gaan tot ik dus een dag laat geprikt had.

Verder geen idee wat de plannen zijn. Heb nog 2 embryo's in de vriezer en vertrouw mijzelf er eigenlijk niet meer mee. Daarna zijn de pogingen op.

5. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Succes vandaag!

Zou dat kunnen door 1 dag wat te laat prikken? Blijf toch wel langer in je bloed hangen?

Voor de volgende keer anders een herinnering met wekker in je telefoon zetten, hoop dat het niet nodig is

Dikke knuf!

6. megamutsje

megamutsje Bekend lid

14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    lieve yasmijn heel veel succes vandaag. zal heel hard duimen voor je

YasmijnN vindt dit leuk.
  7. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Geen idee Nicole, denk het. :(
    Prikte elke dag om 13u en woensdag een middagdutje gedaan en toen gaan eten, werd pas na het eten toen ik prikte!!

Bruinverlies neemt toe -_-
    Moest doorgaan met utrogestan voor de zekerheid, dat houdt je baarmoederslijmvlies dik.. maar ondanks dat wil het er geloof ik erg graag uit.

8. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Lieverd, geef jezelf nou niet de 'schuld'. Dan ben je echt te hard voor jezelf!

Ik ben ook geen arts, helaas wel ervaren in miskramen, ik lees er ook veel over. Als het zaad van je man dus echt goed is, dan kan het eventueel oók nog aan je immuunsysteem liggen. Hoe dat precies werkt weet ik niet, maar wel dat ze bv in België ook prednison geven bij een terugplaatsing. Maar dat is wellicht nu iets teveel allemaal, eerst deze dag maar doorkomen. Veel sterkte!

9. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ja klopt, in Duitand en Belgie doen ze geloof ik veel meer met miskramen onderzoeken en behandelingen. Hier was dat het enige wat ze kon doen, de bloedverdunners. Werd niet eens gekeken naar iets anders :(

10. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik zou denken dat die 5 uurtjes ongeveer niet veel uitmaken maar ja ben geen dokter..

Zou niet jezelf de schuld geven, vaak is het de schuld van de natuur en is er gewoon iets mis met het vruchtje waardoor het waarschijnlijk toch al weinig kans had in het leven.

Heel veel sterkte vanmiddag!

Maar bv als die andere 2 op zijn, kan je toch wel andere krijgen,kost zeker allemaal eigen centjes? Zo oneerlijk!

11. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Jasmijn sinds gisteren je berichten gelezen. Je onderschrift pas toen een forum lid hieraan refereerde. Moet bijna ondraaglijk zijn. Ik denk aan je.

12. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Lief berichtje, dankje.
    Ik wil nooit klagen, want het kan altijd erger maar ben wel erg verdrietig en heb nog weinig vertrouwen in mijn lichaam.

13. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Jep, dan zou de donor nog maar een keer moeten willen en ik moet het dan inderdaad zelf betalen.

14. Smoothie123

Smoothie123 Actief lid

7 apr 2016
    223
    67
    28
    Ik had in je andere topic ook al geschreven maar wil je veel sterkte wensen vandaag met de echo !
    Kun je niet alsnog naar belgie of duitsland gaan ?

15. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Weet niet of ik de embryo's dan mee mag nemen. Zal eens informeren!

En dankje :)

16. LibelleClaire

5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Hai Yasmijn, wat vreselijk moeilijk voor je moet dit zijn, en dat vertrouwen in je lijf verliezen is echt vreselijk, helemaal als je allerlei toeters en bellen nodig hebt... Ik ben nog nauwelijks zo lang bezig als jij, maar zelfs de rondes menopur en utrogestan zorgden bij mij voor een 'blijkbaar kan ik het dus niet zelf' gevoel, dus ik leef en voel heel erg met je mee.

Ik hoop dat je ondanks alles toch nog ergens een sprankeltje hoop kan vinden.

Ik wens je ontzettend veel sterkte vandaag. Denk aan je en stuur je een enorme berg aan positiviteit en kracht!!

YasmijnN vindt dit leuk.
  17. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL

Sterkte vandaag :)! en inderdaad dit vroeg ik me ook af.

18. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ja dat gevoel herken ik zo!

Bedankt voor je lieve woorden!

19. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Heb het hartje mogen zien kloppen! Wat een ervaring!!

Bijgevoegde bestanden:

margarethd, Lisetje, Bloem2310 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Dus alles was goed voor de termijn? Wat werd er gezegd over de bloeding en het te laat spuiten? Hopelijk is en blijft alles voorspoedig lopen :)

Deel Deze Pagina