Nou ik heb het niet geprobeerd! En niet omdat ik niet genoeg voeding had, of medicatie gebruikte, maar omdat ik er tegenop zag, er geen zin in had, t idee om bv te geven me tegenstond. Daar schaam ik me niet voor, en daar hoef ik me ook niet voor te verdedigen. Vanaf dat ik wist dat ik zwanger was wist ik dat ik fv wilde gaan geven en daar heb ik nog geen minuut spijt van gehad.
He meiden, Ik worstel met de nachtvoeding sinds mijn dochter niet meer aan mijn borst drinkt. Ik geef nu al een flink aantal weken flesvoeding, maar krijg haar de nacht niet over. Ze wordt morgen vier maanden. Op zich vind ik het niet erg, al is lekker een nacht doorslapen zonder onderbreking ook fijn, maar elke poging haalt niets uit. We bieden haar elke keer 200 cc aan, maar ze drinkt niet alles op. Ze krijgt zes voedingen, die zesde is dus de nachtvoeding. We hebben de laatste voeding van 23.00 uur al dikker gemaakt, dit helpt wel iets. Hoe dik mag je hem maken vraag ik me af. Ik doe nu 180 cc water met 7,5 schep. Zou ik er nog een schepje erbij doen of zou ze dan verstopping krijgen? Iemand nog tips om een baby van 4 maanden de nacht over te krijgen, of moet ik geduld hebben?
Cam, doe je een extra schep voeding erbij? Dat mag nl nooit! De verhoudingen zijn precies op elkaar afgestemd, en als de verhouding niet meer klopt kan dat schadelijk zijn voor de niertjes! Je kan de voeding dikker maken met nutrix!
Ja en? Is het " iets " om trots op te zijn dan? 8) Is het dan zoooooo speciaal als je fv geeft ... of bv? Niet dat ik het geven van bv zo speciaal vind hoor .. of iets vind om zooooo trots op te zijn. wees er liever trots op dat ze goed groeit en dat je een goede moeder bent. Dat vind ik " iets " om trots op te zijn. Ik snap die ophef om iets wat toch eigenlijk heel gewoon is niet zo. Daarbij , kreeg ik toen ik nog zwanger was ook " goedbedoelde adviezen ". Voor ik zwanger werd wist ik al dat ik bv zou gaan geven.. nou , wie weet ligt het wel aan de provincie waar ik woon , maar bijna iedereen raadde het mij af om bv te geven. Mijn vader wilde niet dat ik Isabella in zijn bijzijn de borst gaf en toen ze 3-4 maanden was vonden sommigen dat ze te " oud " was voor bv ...zelfs Joe ( mijn man )vond het ineens raar dat ze nog met 9 maanden een slokje bv dronk. Je wilt niet weten hoe ik me op dat moment voelde. Het voelde alsof ik " iets " verkeerd deed en mijn productie liep toen ook terug. Dus tja, fv moeders zijn niet de enigen die bergen kritiek ,vooroordelen , goedbedoelde adviezen over zich heenkrijgen.
He sweetangel! Oeps! De kinderarts van het CB had een maand geleden gezegd dat ik bij 4 maanden de voeding dikker mocht maken, maar niet gezegd waarmee. Dus ik dacht..hup een extra schep voeding erin! Jemig, dat doen we dan NOOIT meer. Ik ga straks, vriend komt net binnen, even Nutrix halen. Stom zeg!
Ook stom van het CB dat ze je dan niet uitleggen waarmee je de voeding dikker kan maken zeg! Beter laat geleerd, dan nooit Waarschijnlijk gaat je meisje ook beter slapen met nutrix! Succes!
Haha wat grappig dat iedereen dat weer reageert... geweldig! Ik vind het gewoon los van als het niet luktetc. het gewoon zo egoistisch als de pest als je het niet eens even kunt proberen! En dan kunnen julie wel allemaal gaan zuchten.. maar als je dit topic opent kun je verwachten dat je ook tegenstrijdige berichten krijgt. dat is het risico..
Babylover! De rust wás hier net een beetje terug aan het keren ja! Moet jij nu alles weer oprakelen? Ga lekker ergens anders ruzie zoeken! Cam. Glenn heeft er heel lang over gedaan om door te slapen. Hij was geloof ik 5 of 6 maanden. Werd er af en toe gillend gek van. Maarja, teruggerekend was ie dan ook pas een maand of 4. (5 weken te vroeg geboren)
het is geen ruziezoeken wijsneus!maar gewoon mijn mening.. en daarna is nog wat getypt wat niet op mij sloeg dus het ging zoizo door.
ladies hebben jullie ook een dikke IGNORE knop hier zitten of niet? gewoon negeren bv mama's ksssssssssst terug jullie hokkie in ga daar lekker kletsen over de borsten van jullie en de FV mama's hier in dit hok blijven stelletjes kippen! is grappie natuurlijk... Maar uhhh cam dat is lekker zeg van die CB NUTRIX natuurlijk en je mag ook al bijvoeding geven als je dat wilt... wie weet helpt dat ook een beetje, maar dat moet je natuurlijk zelf weten... good luck lady... Hey sweetangel.... wat is Iman toch een lekkere meid om te zien... en dat op FV
Hai, Als je er meer voeding in doet, wordt de ontlasting ook dikker, dus moeilijk poepen. Vaag dat ze dat niet gezegt hebben op het CB, nou ja het is nooit te laat! Groetjes Kalush
O ja, Youri is gister bij het cb geweest en was in 2 maanden weer 2 kilo aangekomen! En dat allemaal op de flesvoeding