Dames van de BV, mag ik even zeggen dat er misschien dankzij jullie hier een slotje op komt als jullie zo doorgaan! Schoenmaker, blijf bij je leest! Dus jullie bij BV en laat ons hier bij FV!!!!
whahahaha idd.. maar het blijft een lekkere krullebol... hoop dat me bink ook krijgt, maar zal er wel niet in zitten hahaha
Ik denk ook dat Iman heeeeeel wat harten gaat breken op 18jarige leeftijd. (of al eerder ) Kijk naar die ogen! Heeeeeeeel ff offtopic: wie wil er voor mij zo'n leuke foto met tekst maken? Ik ben een digibeetje wat dat betreft.
Hahaha laat t iman's vader maar niet horen van dat hartenbreken Zeker wil ik een banner maken! Ik PB je even!
Ja maar zeg nu eerlijk... (loop je al naast je schoenen) het is toch ook een pracht grietje om te zien.... oow het is dat ze ouder is hahahaha... Dan Joaquin he.. anders had ik ze mooi al aan elkaar gekoppeld
onzewonder, mss valt Iman straks wel op jonge mannen, dus heeft jou mannetje nog een kans bij haar. En als die van jou niet wilt, dan houd Youri zich wel aanbevollen
Ik zou graag nog wat blijven hiero, maar Glenn heeft zijn nacht niet. Is nu al voor de 4x wakker... huilend. Dus ik ben weg. Truste voor straks.
Ik vind het nog een beetje vroeg om Isa te koppelen, maar dat meisje van ons is toch een lekker ding, ze laat alleen erg veel winden en moet er dan spontaan van huilen (lees krijsen )
Ah mooi poppetje heb je mamalieske. Nova knettert ook als een gek, maar die heeft er geen last van. Ze woog trouwens 3 weken geleden 4950 gram en vorige week moet ze naar t CB, ben benieuwd wat ze dan weegt. Hollands welvaart krijg ik vaak van mensen te horen, dus ze doet t goed op de fles
Isa was in de eerste maand ruim 1 kilo aangekomen dus die flesjes gaan er ook hier goed in. Isa was ook wel een lichtgewicht bij de geboorte met 2664 gram bij 37 weken en 3 dagen zwangerschap. Dus nu hopelijk ronde de 4 kg morgen gaan we dr weer wegen.
Nou, zoals ik al zei ben ik weer aan het nadenken over mijn opstelling en uitspraken en dat was zonder dit topic niet gebeurd. En dus ook niet als ik alleen met bv-mama's zou kleppen. Maar goed nu voel ik me echt niet meer welkom, jammer hoor.
Nova woog 3865 bij de geboorte en is ook de 1e maand ruim 1 kilo aangekomen. Ze drinkt wel altijd haar fles helemaal op, ze krijgt 6 x 150cc + 5 scheppen. Moet haar zelfs pauzes laten nemen tussendoor, want als t aan haar ligt doet ze tussen de 5 tot 10 minuten met een fles en dan spuugde ze wel erna, nu rek ik t zodat ze 15 tot 20 minuten met de fles doe en ze spuugt helemaal niet meer. Ik doe trouwens niet wat t pak zegt, maar volg t advies van de CB arts.