4½ maand geleden bevallen en nog steeds bloedverlies

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mirrepir1981, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

2 okt 2006
    166
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik kom even mijn verhaal doen en ben erg benieuwd of er mensen zijn met dezelfde of bijna dezelfde ervaringen als mij.
    Op 15 december 2010 ben ik bevallen van een kerngezonde zoon Arjen.
    De bevalling zelf ging eigenlijk perfect. Om 11.45 uur begonnen met inleiden door infuus aantebrengenom 13.00 vliezen gebroken en om 14.49u was de kleine man er. erg vlot dus. Maar helaas meteen na de bevalling begon de ellende al. Ik had een fluxus en ben 2½ liter bloed verloren, om 15.30 lag ik op de ok om de placenta rest te verwijderen. met een hb van 4.1 terug gekomen, volgende dag was hb 3.6 dus toch 3 zakjes bloed toegedient gekregen.2 dagen na de bevalling mocht ik naar huis.
    Lekker kunnen genieten van de kraamweek, de laatste dag dat de kraamverzorgster er was kreeg ik last van mijn buik, vk langsgeweest niks aan de hand en ook urine was goed ( was ondertussen naar de ha gebracht.)
    1 januari kreeg ik ineens bloedverlies, met stolsel dus ik schrok niet meteen ik dat dat kan klaar. Maar 2 dagen later toen bloedde ik toch even heviger en 1 dag later weer en toen meteen naar de gyn gebeld, echo gehad en ja hoor nog een placentarest.1 week later gecurreteerd ( 14 januari) tijdens de curretage zijn ze door de baarmoederwand heen geprikt, ik werd wakker met veel pijn ( had bij ons 1e kindje ook curretage gehad en totaal geen pijn na afloop) dus allerlei pijnbestrijdingsmiddeltjes en cocktailtjes tegen de misselijkheid. moest een nacht in het zh blijven en mocht zaterdag 15 januari weer nr huis. en 's avonds werd ik rillerig en had dikke koorts had last van de buik dus toen maar nr. het zh gebeld ( wat ook moest) die verpleegkundige daar verwees me naar de huisartsenpost, die vonden dit heel raar ik hoorde naar het zh te bellen ik verteld dat ik dat gedaan had uiteindelijk heeft de dienstdoende huisarts mij een a-kuur voorgeschreven, zondags was ik nog lang niet fit en maandag 17 januari weer naar de gyn gebeld en verhaal gedan hoe ik van het kastje naar de muur werd gestuurd en ondertussen nog steeds koorts had. moest 's middags meteen langskomen ze waren over de verpleegkundige niet te spreken die had met de gyn moeten overleggen i.p.v. mij afwimpelen. uit de echo bleek dat ik baarmoederontsteking had ik moest in het zh blijven en aan het infuus met ab-kuur.vervolgens 3 week later nog een chemische curretage gehad er zat nog steeds wat. Ondertussen zijn we bijna 5 maand verder ik benin maart goedgekeurd door de gyn, maar door het aanhoudende bloed/bruinverlies heb ik 1 april toch weer contact met ze opgenomen, 2 week geleden weer een echo gehad en nu zit er een holte in mijn baarmoeder en de plek van de perforatie zit littekenweefsel en ws is de wond niet goed genezen. De behandelende gyn is in overleg gegaan wat ze nog kunnen doen en nu moet ik binnenkort voor een mri-scan en dan 2 week later voor de uitslag. ( dus gaat al met al nog wel een maand duren ben ik bang.)

Ik baal zo verschrikkelijk, even lekker zwemmen met de kleintjes zit er niet in eveneeens als gemeenschap niet. Ik baal best van dit alles ik hoop toch echt dat het gauw eens over mag zijn.

Herkent iemand zich hierin. Sorry dat het een lang verhaal is.:)

2. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Hoi,

Jeetje wat een verhaal. Veel sterkte gewenst in ieder geval!
    Ik herken de dingen die jij gehad hebt niet. Wel heb ik zelf nog 18 weken gevloeid na de bevalling. Daarna 2 weken niets. Toen hevig ongesteld geworden. Daarna 2 weken niets, toen nogmaals hevig ongesteld geworden en daarna kreeg ik een normale cyclus.
    Ik ben meerdere keren nagekeken door een Gynaecoloog, maar deze weet het aan hormonen. Er waren verder geen afwijkingen.

Hopelijk houd het vloeien bij jou ook snel op.

groeten
    van
    Hamtaro

3. Bettika

Bettika Nieuw lid

27 apr 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

je schrijft dat je last had van je buik aan het einde van de kraamweek... hoe voelde die pijn?
    Ik heb af en toe wat steken of een vaag gevoel in de buik. Ik ben nu 6 weken geleden bevallen, vloei nog wel. Volgende week heb ik nacontrole dus zal ik daar ook even vragen wat het kan zijn, dat af en toe, vreemde gevoel in mijn buik.

En sterkte zeg

Deel Deze Pagina