Hey meiden, Ik ben al vanaf begin okt gestopt met de pil en heb een zeer moeizame cyclus tot nu toe. Nu ben ik inmiddels weer op dag 46 aangekomen en nog niet ongi en ook geen posi test. Als je naar mijn onderschrift kijkt zou je kunnen denken dat ik in het begin een cyclus overgeslagen heb,en dit wellicht nu ook doe. Nu mijn vraag; Zijn er meer meiden die cyclussen overgeslagen hebben en die toch gewoon zwanger zijn geworden of is er mogelijk toch iets aan de hand? (weet dat jullie geen artsen zijn,maar ervaringen welkom!)
He Ik ben eind october gestopt met de pil niet om gelijk zwanger te worden maar daar zijn we nu toch wel mee bezig. Alleen mijn cyclussen zijn erg lang mijn eerste ongie begon pas na 90 dagen en daarna was het 50 dagen nu zit ik op dag 29 dus ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt. Heb wel veel gelezen als je stopt met de pil kan het erg lang duren voordat je een regelmatige cyclus hebt.
Hoi hoi, Ik heb ook een keer 2/3 cyclussen over geslagen, mijn dokter zei dat het helemaal niet uitmaakt en dat het dus vaker voorkomt. Toen ik uiteindelijk een bloedtest mocht doen, bleek dat ik net mijn eisprong had en dus werd ik ong. 14 dagen later ongesteld. Dit kan dus, en ik weet dus nu zeker dat ik ook een goede eisprong heb, ook hebben ze gekeken naar de waardes in mijn bloed enzo, en alles was prima. Dit kan dus voorkomen. (Ik was al lang van de pil af) Ontpillen kan trouwens wel een jaar duren, misschien is het dat? Of anders zou ik als ik jou was naar de dokter gaan en een onderzoek eissen als je het niet vertrouwd, of toch een afwachten. Ik ben overigens niet zwanger en ook niet geweest. Ben ook nog niet zo lang bezig. Hoop dat ik je hiermee een beetje heb geholpen.
Ontpillen kan idd wel een jaar duren. Als je dat wilt versnellen, zou je kunnen kijken of behandeling bij een osteopaat wat voor je kan doen; die kan middels manuele behandeling je lijf een handje helpen de overtollige hormonen kwijt te raken en weer te gaan doen wat er gebeuren moet... zie: www.osteopathie.nl Je kunt overigens gewoon zwanger worden, zolang je maar een eisprong hebt. Omdat je wel ongesteld wordt op een gegeven moment, is het wel in de lijn der verwachting dat je eej eisprong hebt, enkel heb je die wat minder vaak dan normaal is en heb je daarmee dus ook wat minder kansen. Wat ik hierboven al zei over de osteopaat kan helpen om dat op regel te krijgen. Om zicht te krijgen op je cyclus zou je kunnen gaan tempen, dan weet je iig zeker of en wanneer je een eisprong hebt en weet je ook wat meer over wanneer je dan ongeveer een menstruatie zou mogen verwachten en/of dus kunt testen.
thanx meiden! weet ook wel dat t nog ontpillen kan zijn maar je hoopt toch na een half jaar dat dat eens over is na 6mnden. tempen lukt me niet structureel,werk onregematig en om dan elke dag 6u mn wekker te zetten.. heb wel ovu testen gebruikt maar die worden ook niet heel duidelijk helaas.. ik wacht t tot 63dgn af en anders idd ff kangs de dokter. fijn om te lezen dat er meer meiden zijn!