ervaring babyfoon?

Discussion in 'De babyuitzet' started by anniek, Feb 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tja ik vroeg me eigenlijk af....
    ik wil een babyfoon kopen... maar geen hele dure omdat wij een open trap hebben en ik het allemaal wel hoor als me kindje boven in bed ligt... en ik beneden of op de zolder ben....
    nu weet ik dat die van electo erg fijn zijn... maar ik vind ze ook wel aan de prijs tenminste als je de digitale pakt.. die ander kost 60euro dus dat valt wel mee...

heeft iemand toevallig ervaring met de TEDDY CAMARA BABYFOON?
    me vriend zou dat wel willen met een camera in... mara is dat wat? kent iemand die? ik zi eze op marktplaats staan voor 37euro en dat vind ik niet teveel... maar is het wat? ander is het ook duurkoop?!

2. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat als je een camera erin hebt zitten, je wel heel erg op je kind gaat letten en je dus heel snel bij de baby op de kamer staat. Ik zie dat bij kennissen van ons, zij zijn zo bang dat er iets gebeurt. Wij hebben geen babyfoon en nog nooit spijt van gehad.

3. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Hey Anniek,

Wij hebben van mijn ouders ook voor kerst zo'n camerabeer gekregen. Alleen kan ik je nog niet vertellen of ik er tevreden over ben, aangezien ik er niets aan heb als ik hem naar mijn buik laat kijken ;)

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Hoi Anniek, geen ervaring met die teddy foon. Wel ervaring met een goedkope babyfoon (van de Bl*kker). Was geloof ik nog geen 30 euro, zit een temperatuur en vochtigheidsmeter op en werkt perfect! Ook geen gedoe met horen van andere baby's etc..

5. Cinderella

Cinderella Bekend lid

Mar 20, 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Daar had ik toen ook voor gekeken, maar bij ons hebben ze hem alleen met een actie.

Ik heb nu de alecto, ik was 69 euro kwijt inc. verzendkosten, en hij is super!

Heb hem besteld bij internetwarenhuis.nl

6. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Heb een Philips (dect), wel de goedkoopste uitvoering. Hij werkt prima.

Silly

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wij hadden eerst een hele goedkope van een onbekend merk, en daar hebben we spijt van gehad. Deze had twee kanalen. Wij ontvingen elk kindje in de buurt behalve onze eigen. Ook stoorde hij erg tussendoor. Nu hebben we een Philips, een dect en die heeft zijn eigen kanaal. Wij vinden hem super. Hij reageert direct op elk geluidje en niet een seconde later zoals andere. Het was een hele dure, 130 euro, maar wij hebben er absoluut geen spijt van, hij is zijn geld meer dan waard!

8. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mmm denk dat de teddycam toch niet echt is wat we zoeken want hje kunt hem alleen op de tv aansluiten... maar goed misschien toch idd maar een dect die van alecto moet ook goed zijn...

9. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    wij hebben al een paar jaar de alecto dbx 85 , hij was 85 euro incl verzenden geloof ik bij de babyfoonshop.

bij ons hoor je bijna niets van boven naar beneden dus vandaar een babyfoon en ben zeeeeer tevreden over deze

heb voor deze 2 anderen geprobeerd (1x tefal en 1x philips) bij de een hoorde ik alle buurkindjes erop en de ander ging zomaar uit zonder dat aan te geven op de ouder unit.......dus mijn beeb maar huilen en wij niets horen

Alecto is echt een aanrader

10. Gina

Gina Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    1,755
    0
    0
    Hier ook een Alecto. Inderdaad echt een aanrader.
    Ik heb eerder Philips gehad maar was hier niet tevreden over.
    Gina

Share This Page