Lekker stoel om te voeden..

Discussion in 'De babyuitzet' started by Lisje, Feb 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    Hoi Hoi,

ik wilde eens wat vragen.. ik wil borstvoeding gaan geven en ben eigenlijk om zoek naar een stoel ( rood of oranje) om mijn kindje straks lekker te kunnen voeden..
    Kan ook op bed, maar ik vind als mijn man weer volledig gaat werken dat hij niet perse dan wakker hoeft te liggen ennnnnn de babykamer is warmer als onze eigen kamer! :)

Heeft iemand een tip of idee? :)

Liefs Lis

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ja, kies een lekkere schommelstoel met armleuning. Een armleuning is sowieso ontzettend lekker bij het voeden, want je arm wordt dan al snel zwaar!

3. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Echt een stoel met armleuningen nemen hoor. En eentje waar je wat hoger en rechter in zit. Dan een fijn kussen nog extra op de armleuning. Dat zit het fijnste. Misschien hebben ze wel fijne en leuke stoelen bij de Ikea. Zijn daar ook meestal niet te duur. Een vriendin van mij die ook borstvoeding geeft doet dat vaak liggend op haar zij en die legt gewoon een slaapzak op een matje op de grond in de babykamer en gaat daar lekker met de kleine onder liggen en zo voeden.

4. Wendy06

Wendy06 Actief lid

Jun 26, 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    ja wij hebben ook een schommelstoel!

tweedehands dus we zijn hem nu aan het opknappen (verf en nieuwe kussen) lijkt mij heerlijk straks!

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Een schommelstoel! lekker wiegen!
    Nu bij de Gamma in de aanbieding! Voor 59 euro, echt een heel leuk ding! Wel even een lekker kussentje erin doen, zodat je nog beter zit!

Een vriendin van me heeft hem gehaald voor me! kan niet wachten tot ik hem op kan halen!

6. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he meiden,

ik kreeg gister toevallig het foldertje van de gamma binnen.. is wel een idee.. maar waar zou ik kussens kunnen halen of kan dat gewoon met 2 losse, 1 om te zitten en 1 in de rug?

maar wel goede tips... liefs

7. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

Apr 19, 2006
    818
    0
    16
    Ik heb zelf een schommelstoel staan en daar heb ik een tuinstoel kussen in gedaan. Leuk hoesje om gemaakt, en klaar :)

8. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Bij de leen bakker heb je voor weinig mooi stevige kussens. gewoon van die kuipstoel kussentjes! In alle kleuren!

Ja top stoeltje he....ik kan niet wachten tot we hem gaan ophalen bij mijn vriendinnetje! hihihih

kus miek

9. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Zit dat dus lekker om te voeden? Ik dacht dat het toch beter was om een fauteuil te hebben of zachter ondergrond. Op kdv hadden we een bankstel want je rug doet ook pijn na lang voeden.

10. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Ik ga een verstelbare tuinstoel neerzetten. Bij mijn eerste voedde ik in bed, maar wij zijn nu naar zolder verhuisd en ik vind het niet verandwoord om 's nachts het smalle zoldertrapje op te gaan. Een tuinstoel kun je inklappen overdag en op een onopvallende plek neerzetten en 's nachts kun je hem instellen op een stand die je dan lekker vind...En vergeet geen voetenbankje, je benen af laten hangen is erg vervelend!

11. stitch

stitch Fanatiek lid

Sep 24, 2006
    1,561
    0
    0
    ge meteen even de gamma folder uit de krantenbak halen,
    thanks voor de tip!

groetjes susanne

12. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    was bij de gamma... uitverkocht..grrr, maaaar nu leggen ze hem bij een ander filliaal klaar dus kan hem morgen ophalen, thanks voor de goede tip!

Liefs

13. ik heb n mooie barokstoel op de babykamer staan in de kleur bruin,die zit ook heerlijk!

groetjes krulliewullie

Share This Page