Ik mag (mocht ik deze ronde niet zwanger raken)na deze ronde geen clomid meer slikken omdat het middel een gevaar voor mijn ogen is (ik reageer nogal heftig op het middel) Welke middelen zijn er nog meer om eigroei te bevorderen? Moet je dan automatisch gaan spuiten? De gyn was een beetje onduidelijk en had het alleen maar over 'andere' hormonen, ik wil graag weten wat de alternatieven zijn.
Bij mij weten komt dan het spuiten. Maar hopelijk is dat voor jullie niet meer nodig en heb je eind van deze ronde een posi test in handen.
Dan kom je inderdaad op hormooninjecties uit met het middel Menopur of Puregon. Het ene moet je zelf mengen en Puregon wordt geinjecteerd met een prikpen. Is heel goed zelf te doen, hoor! Je moet even over een drempeltje, maar van het prikken zelf voel je niks. Succes! Groetjes, Jippie
Gonal F, word geloof ik ook veel gebruikt. Ook spuitjes inderdaad. Ik heb ook weleens gehoord van een ander pilletje, ipv clomid, maar heb geen idee hoe het heet. Groetjes Elvira
Heey Milla, Ik moest toen ook gaan spuiten, Menopur. Het is in het begin een beetje eng. Maar na je eerste spuit, spuit je als nooit tevoren! Ik hoop voor je dat je helemaal niet smeer hoeft te doen en dat je deze ronde lekker zwanger mag zijn! Liefs Nikkie