Geen clomid meer, wat zijn de alternatieven?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Milla, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Ik mag (mocht ik deze ronde niet zwanger raken)na deze ronde geen clomid meer slikken omdat het middel een gevaar voor mijn ogen is (ik reageer nogal heftig op het middel)
    Welke middelen zijn er nog meer om eigroei te bevorderen?
    Moet je dan automatisch gaan spuiten? De gyn was een beetje onduidelijk en had het alleen maar over 'andere' hormonen, ik wil graag weten wat de alternatieven zijn.

2. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Bij mij weten komt dan het spuiten.
    Maar hopelijk is dat voor jullie niet meer nodig en heb je eind van deze ronde een posi test in handen.

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Volgens mij is de enige optie dan toch om te spuiten.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Dan kom je inderdaad op hormooninjecties uit met het middel Menopur of Puregon. Het ene moet je zelf mengen en Puregon wordt geinjecteerd met een prikpen. Is heel goed zelf te doen, hoor! Je moet even over een drempeltje, maar van het prikken zelf voel je niks.

Succes!

Groetjes,
    Jippie

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Gonal F, word geloof ik ook veel gebruikt. Ook spuitjes inderdaad.

Ik heb ook weleens gehoord van een ander pilletje, ipv clomid, maar heb geen idee hoe het heet.

Groetjes
    Elvira

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Milla,

Ik moest toen ook gaan spuiten, Menopur. Het is in het begin een beetje eng. Maar na je eerste spuit, spuit je als nooit tevoren!
    Ik hoop voor je dat je helemaal niet smeer hoeft te doen en dat je deze ronde lekker zwanger mag zijn!

Liefs Nikkie

Deel Deze Pagina