Hoi ik heb een vraag over de nuby natural touch flessen ik kreeg een van mn broertje, en die gaf de verkeerde, namelijk die met een speen van 0-3 maanden erop. ik ben van plan de eerste drie maanden borstvoeding te gaan geven.Nu weet ik zelf niet welke ik eigenlijk nodig heb als de baby naar de kinderopvang gaat met 3,5 maanden, want dan heb ik een flesje nodig waarin ik afgekolfde melk ga doen en hij uit gaat drinken. Ik wil datzelfde siliconenflesje van Natural Touch (want voelt een beetje aan als een borst) maar dan geschikt voor een baby van 3,5 maanden. Hij is te koop in verschillende groten 150 ml 210 ml en 300 ml. Ik heb echt geen verstand van hoeveel een baby van die leeftijd drinkt. willen jullie even meekijken welke ik het beste kan nemen? http://www.babyandmore.eu/index.php/59- ... touch.html de winkel waar hij het flesje vandaan heeft verkoopt alleen die voor pasgeborene en de flessen schijnen nog niet in de benelux te worden verkocht, pas vanaf volgend jaar. dus wil ik hem via internet bestellen. alvast erg bedankt!
Ik zou iig een van 210 of 300 ml nemen want die gaat langer mee. Er staat eigelijk niks bij over de speen. Finn dronk geloof ik toen met een nmr 2 of 3 van Avent. Met 2 of 3 gaatjes dus. Ik weet niet hoe dat met dit systeem werkt. Lijken me wel goede flessen icm borstvoeding! Een beetje als de Tommy Tippee (of hoe schrijf je dat )
Kindjes die bv krijgen drinken vaak lang uit een nr. 1 speen omdat ze nogal hard zuigen, dus waarschijnlijk kan je met die eerste speen wel even vooruit. Als fles zou ik een fles van 200ml pakken, daar kan altijd wel genoeg in. Spenen kan je er gewoon los bij kopen lijkt me, net als bij elk ander systeem.