Enorme mooie kerstdagen, en een liefdevol, gezond 2008 waarin al jullie wensen mag worden vervult... Geniet van de dagen allemaal..... Liefs Bianca
fijne feestdagen en een vruchtbaar 2008, vool liefde, geluk, hoop, verwachting en vooral veel gezondheid!
Dankjewel, wat lief! Voor jou en alle andere hoop ik ook dat 2008 het jaar wordt waarin al je dromen uitkomen!
Wat lief! Ik wens alle wannabe moms, newly moms en alle expert moms een gezond, vruchtbaar, liefdevol, sportief, gezellig, leuk, gelukkig, nieuwe vrienden en alles wat je nog meer zou willen, toe voor het nieuwe jaar! 2008....here we come!
hoi hoi dank je ik wens jou ook alle geluk toe in 2008 nieuwbegin. en de rest van de dames ook natuurlijk de beste wensen en veel genieten in 2008. groetjes Gerard Sandra Arend en Tim
Ik wens jullie allen fijne feestdagen, een gezond 2008 en dat al jullie wensen mogen uitkomen. Aan degenen die op een kindje hopen, hopelijk worden jullie snel zwanger en hebben jullie na een paar maandjes een wolk van een baby in jullie armen.