geen contact meer maar toch verjaardagskaart!

Discussie in 'De lounge' gestart door Veraenroy, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Houd de eer aan jezelf.....als ze echt contact met je willen, dan komen ze aan je deur!

Ik zou ze compleet negeren...

2. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Hoi!

Je hebt je niet laten kennen,nu is het aan hun om de volgende stap te zetten.
    Jij hebt nu je best gedaan :thumup:

Succes meid..

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ja, ik vind idd dat ik nu de eer aan me zelf heb gehouden, nu is het hun beurt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het niet erg vind dat ik geen contact meer met ze heb. Ben gelukkiger zonder vind ik zelf. Maar ik moest het idd vanuit het oogpunt van Jelina bekijken, en dat heb ik gedaan. Ik weet echt voor 99% zeker dat ik hier niks meer op hoor, want ze zijn echt van die types van de oude stempel, en ik zou na hun moeten toe komen, en zei niet na mij. Maar ik vind niet dat ik iets fout gedaan heb, dus als ze dan zo kinderachtig zijn, zijn ze het zelf schuld dat ze Jelina niet zien, want bij mij staat de deur open.

Groetjes Vera,

Thanx allemaal voor jullie steun!

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Heel goed van je!

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    nog niets gehoord?

6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
  7. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Heel goed gedaan. De eerste stap richting contact heb je gezet. Nu maar gewoon wachten. Komt er niets, dan heb je niets verloren. Nemen ze weer contact op, dan kun je heel voorzichtig opnieuw beginnen. Succes!

8. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik denk ook niet dat ze wat van zich laten horen eigenlijk.
    Zo te horen zijn jouw moeder en zus net zo als mijn schoonmoeder en schoonzus.
    Zolang jij niet bij hun aan de deur staat met hangende pootjes en je excuses aanbied,laten zij ook niks meer van zich horen.

Tsja.....

9. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Lekker positief hoor.... ;)

Ik denk (als ik me er even mee mag bemoeien) dat je moeder en zus wel degelijk weer contact willen... anders sturen ze echt niet zulke kaartjes.

Het heeft even tijd nodig...

10. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    We zullen zien,

Maar Maud, ik denk idd dat het zo is als jij zegt. Het is dat ik geen broer heb...

11. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
  12. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    We wachten af. :)

13. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik heb bija het hele topic gelezen.
    Je hebt er goed aan gedaan om een sms te sturen. Ik denk dat het wel een paar dagen kan duren voor je reactie krijgt omdat ze het zelf ook spannend vinden.

De kaarten die je hebt ontvangen lijken mij heel positief, hieruit maak ik inderdaad op dat ze het er met elkaar over hebben gehad en dat ze contact willen.

Dat het over de rug van je dochtertje gaat vind ik helemaal niet zo raar. Ze zoeken een manier om contact te zoeken en hierbij was je dochter haar verjaardag het beste idee. Bellen of iets dergelijks durven ze niet en als ze een neutrale kaart naar jou hadden gestuurd dan had je hier een topic geopend dat ze misschien wel contact met je willen, maar geen kaartje naar je dochtertje sturen, snap je?

En kijk naar dat programma "het spijt me" hoeveel mensen er weer contact met elkaar willen maar gewoon geen stap durven te zetten.

Succes ;)

14. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Goed van je dat je die sms hebt gestuurd.
    En zeg eens eerlijk voel je je nu beter dan daarvoor?
    Als je niest van je had laten horen had het ook steeds aan je geknaagd toch? Tenminste dat heb ik bij iemand die mij eens een berichtje stuurde en waar ik niet op gereageerd heb. Dat knaagt nog steeds...

Ik ben benieuwd hoe het afloopt!

Linda

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    nog niks zeker? misschien was het wel gewoon om jou te irriteren en laten ze nu niks horen.

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat was ook mijn eerste gedachte, maar als je het topic doorleest, zijn daar ook andere meningen over (gelukkig, want anders was die sms terug nooit geschreven) Nu ligt de bal weer bij hun en als het idd. was om te irriteren, balen ze nu helemaal omdat het niet het gewenste effect heeft gehad.

17. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Juist ja, dat denk ik ook. Ze denken volgens mij echt dat ik elke avond huilend op de bank zit omdat ik ze zo mis, en na dat kaartje op hangende pootjes bij hun aan de deur ging staan.

Nou niet dus, ik denk dus echt dat ze dit niet verwacht hadden, maar een boze brief, maar ik dacht nu doe het eens anders.

Maar ja, ik wacht vol spanning af...

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik vind het inderdaad heel knap van je dat je gereageerd hebt meid. Je hebt zo de eer aan jezelf gehouden. Nu is het inderdad aan hen. Reageren ze niet dan kunnen ze mijns inziens jouw niets verwijten.

Sterkte!

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ikherken wel een deel in jou verhaal.......dit keer is het mijn man zijn kant......kaartjes die hier binnen komen gaan de openhaard in en we gaan weerverder waar we gebeleven waren. Wij leven ons eigen leven en wat zijn moeder doet zoekt ze maar uit.......wij reageren nergens op. Zouden wij dit wel doen dan speel je het in haar straatje.

Ze heeft onze kids nog nooit gezien en dat wil ik graag zo houden

20. babyloveyaa

babyloveyaa Actief lid

14 okt 2007
    102
    0
    0
    Amsterdam
    Misschien rot en hard om niet te reageren of de kaart met een brief terug te sturen maar ik zou het zelf denk ik wel doen.
    Aan de andere kant kan ik ook niet helemaal oordelen omdat ik niet weet hoe de band met je moeder en zus voor de ruzzie was.
    Ik wens je in ieder geval sterkte en hoop dat je toch uiteindelijk met een gerust hard kan zeggen dat je de goede beslissing hebt genomen.

Xx

Deel Deze Pagina