Nee, ik heb helemaal niks meer gehoord, zoals ik al verwachte. Maar ja. Ik zal er niet rouwig om zijn. Groetjes Vera
Mijn zus belde net. Ze komt vannavond om Jelina te ontmoeten. Ze zei ook dat onze ruzie beruste op een misverstand van haar kant uit. Ben eens benieuwd. Groetjes Vera
je hebt dus toch een gevoelige snaar geraakt denk ik... veel succes en ik hoop dat er vanavond het een en ander op te lossen valt
Spannend zeg! Ik wens je heel veel succes en misschien ook wel sterkte. Het lijkt er op dat je zus beseft dat zij misschien zelf wel fout zit omdat ze schrijft dat het op een misverstand van haar kant uit berust. Ik hoop dat het een gezellige avond wordt vanavond. Laat je ons weten hoe het is gegaan!
Wow... spannend hoor! Het zal vast wel heel vreemd en onwennig worden zo'n eerste ontmoeting. Laat het allemaal maar over je heen komen en zie maar wat er gebeurt. Er zal een heleboel uit te praten (en bij te praten) zijn. Heel veel succes vanavond. Ben benieuwd hoe het verlopen is.
Zooo ik zei toch dat het even kon duren spannend zeg! Ik hoop dat jullie alles uit kunnen praten en dat het toch gezellig wordt. Ik vind trouwens wel dat heel veel mensen negatief reageren, over wat te doen met de kaart.....
Oh, ik ben benieuwd. Maar goed dat ze in ieder geval al aangaf dat de fout bij haar lag, hoef je daar niet over door te blijven ruziën. Hopelijk wordt het gezellig vanavond en kun je weer verder met je zus (misschien onder bepaalde voorwaarden, die jij nu vast kan aangeven). Ik hoop dat jullie het leuk hebben en houd ons op de hoogte (nee hoor, ben niet nieuwsgierig ).
Ik hou jullie idd op de hoogte. Ze moest tot 6 uur werken, en zou daarna komen. Ze zou ook tegen m'n ouders zeggen dat ze ook welkom zijn en evt mee kunnen komen. Dus ik ben benieuwd. Groetjes Vera
Spannend hoor. Ik wens je een fijne avond met een goed contact toe. Hopelijk is er wat uit te praten en vinden jullie een weg om met elkaar om te gaan. Mocht dat onverhoopt niet lukken dan wens ik je alle succes en geluk met je eigen gezinnetje. Jij kunt 2007 in ieder geval vol trots afsluiten meid.
Ben ik weer... Ze zijn net weg. Mijn zus, en Mijn ouders! Het vreemde is dat er geen woord is gevallen over ruzies ed. Er is alleen maar over koetjes en kalfjes gesproken, heel raar allemaal. Het was op zich wel gezellig, maar heel raar. Weet niet echt wat ik ervan moet denken eigenlijk. Groetjes Vera
Ik denk dat dat nog even een gevoelig onderwerp is... dit was de eerste aanzet, en de goede gesprekken volgen denk ik nog wel. Mooi dat het toch een beetje 'gezellig' was, wie weet hoe het verder gaat lopen?
Vera, ik denk dat dingen later nog wel uitgesproken kunnen worden. Het belangrijkste is dat je weer contact hebt. Hoe waren ze met je dochtertje?
Ze waren heel leuk met Jelina, en het leuke was ook, dat Jelina best snel gewend was aan ze. Normaal is Jelina niet iemand die snel op iemand af gaat. Maar dat was nu niet het geval.